• Innovació
  • Els usuaris d'iOS compren més a través del mòbil

Els usuaris d'iOS compren més a través del mòbil

Un informe de Privalia assenyala que els usuaris d'Apple gasten un 16% més a l'any que els d'altres dispositius 

Comprar a través dels dispositius mòbils és una alternativa més freqüent
Comprar a través dels dispositius mòbils és una alternativa més freqüent
Redacció VIA Empresa
16 de Febrer de 2017
Act. 17 de Febrer de 2017
El darrer estudi mCommerce 2016 elaborat per Privalial'outlet de moda online líder a Espanya- destaca que els sistemes operatius influeixen en els hàbits de compra dels espanyols. L'informe apunta que els usuaris de iOS gasten un 16% més a l'any en compres a través dels mòbils enfront dels usuaris d'Android. No obstant això, els sistemes operatius més utilitzats en ecommerce són, per aquest ordre, en un 75% Android; en un 20%, iOS i en un 5%, Windows Phone i altres sistemes.

Malgrat que hi ha aproximadament un 30% més de compradors via Android, els ingressos que generen les compres de tots dos sistemes operatius són molt similars. Concretament, la cistella mitjana dels usuaris del sistema operatiu d'Apple és un 11% superior, diferència que es manté durant els últims tres anys.

Pel que fa a la penetració de compres a través dels dispositius mòbils l'estudi apunta que el 2016 ha arribat al 95% i a un 99% en el cas dels millennials. Les dades assenyalen que les compres via els telèfons intel·ligents no paren de créixer des de la seva irrupció en la vida dels consumidors espanyols. D'altra banda, es destaca que un 50% dels usuaris utilitza l'smartphone per realitzar compres online i el sector que en surt més beneficiat és el de la moda amb un 73% de les compres.

Mòbil versus ordinador
L'estudi ha detectat que en els darrers dos anys un 20% de les visites a través dels mòbils acaben essent una compra. Mentre que les visites a través dels ordinadors que acaben essent compra, en el mateix període, només és d'un 7%. A més a més, també es destaca un increment del 50% de les visites rebudes únicament pel canal mòbil.

Les xifres demostren com el desenvolupament i l'aposta pels canals mòbils en el comerç electrònic repercuteix directament en les vendes i augmenta considerablement els ingressos de les empreses.

Per un altre costat, l'estudi assenyala que els usuaris que realitzen les seves compres únicament a través de dispositius mòbils gasten de mitjana un 20% més a l'any que els que opten per fer-ho a través de l'ordinador.

Finalment, es remarca que la xifra aconsegueix el seu punt més alt en la franja d'edat dels 31 als 35 anys, amb gairebé un 30% més de compres realitzades.