Google i Walmart s'alien per fer la competència a Amazon

Els clients de la cadena de distribució nord-americana podran realitzar les seves compres online a través de Google Express a partir de finals de setembre

Walmart Walmart

Walmart començarà a vendre els seus productes a través de Google Express, la plataforma de compres del cercador, a partir de finals de setembre. Amb aquesta operació, Google incorpora la cadena més gran de distribució al detall als Estats Units a la seva oferta de gairebé mig centenar de botigues, que inclou cadenes com Costco, Target o Toys'R'Us. L'aliança entre Google i Walmart arriba dos mesos després que Amazon fes pública l'adquisició de la cadena de supermercats Whole Foods per 13.700 milions de dòlars (11.626 milions d'euros).

"Començant a la fi de setembre, treballarem amb Google per oferir centenars de milers de productes per a la seva compra amb veu a través de Google Assistant", ha declarat Marc Lore, president i conseller delegat de l'àrea de comerç electrònic de Walmart.

En aquest sentit, el directiu de Walmart ha explicat que la companyia ha decidit integrar la seva funció Easy Reorder a Google Express per facilitar la compra dels seus clients, que solament hauran de vincular els seus actuals comptes de Walmart amb Google Express per rebre un servei personalitzat en funció del seu historial de compres tant en botigues físiques com en línia.

Per la seva banda, Google ha anunciat que Google Express posarà a la disposició dels seus usuaris l'enviament gratuït de la seva compra en un termini d'entre un i tres dies, sempre que la comanda superi el llindar fixat per cada botiga.

Més informació
Amazon compra Whole Foods
La milla que encalla l''ecommerce'
Els 'retailers' més grans del món
Avui et destaquem
El més llegit