Kontexting et busca l'oferta que necessites

L'Eurecat desenvolupa un producte de pesonalització de l'experiència de compra per ajudar el 'retail' a captar el consumidor nadiu digital

Kontexting ofereix ofertes personalitzades per captar els clients digitals | Cedida
Kontexting ofereix ofertes personalitzades per captar els clients digitals | Cedida

El centre tecnològic Eurecat (membre de Tecnio) ha desenvolupat un producte de personalització de l’experiència de compra en el sector del retail que uneix big data, internet de les coses i analítica avançada i predictiva per crear ofertes personalitzades i en temps real al mòbil dels compradors. La solució, anomenada Kontexting, permet tenir un perfil acurat de cada usuari per oferir-li els productes o serveis que més s'ajusten a les seves preferències.

Castro: "L’ús d’ofertes personalitzades i rellevants a través de l’smartphone suposa un benefici mutu per a comerciant i client”

L'eina parteix sempre de l'autorització de l'usuari i fa servir aquestes tecnologies per analitzar tota la informació de context, combinant diverses fonts, com el perfil del mòbil del comprador incloent els hàbits de navegació i les aplicacions instal·lades, les dades de geolocalització i informació provinent de wearables o de sensors instal·lats en un establiment.

L'eina que necessita el comerç

Les recomanacions de compra que fa la solució sorgeixen de comparar informació d'altres perfils similars en base a l'edat, la procedència o les experiències passades. L'objectiu és donar una experiència a mida i obtenir una major complicitat amb el client, una prioritat per al sector comercial, que necessita captar el client nadiu digital. "Kontexting pot augmentar la relació a llarg termini d'aquests consumidors amb una marca", explica el director de producte, Juan Carlos Castro, “la compra a través del mòbil és una de les senyes d’identitat d’aquest segment de consumidors i l’ús d’ofertes personalitzades i rellevants a través de l’smartphone suposa un benefici mutu per a comerciant i client”.

La millora dels indicadors associats a la recurrència de compra dels clients d’un primer pilot realitzat demostren, segons Eurecat, que la tecnologia augmenta també la lleialtat a la marca, cosa que es tradueix en millors comentaris dels clients a les xarxes socials o en els rànquings digitals gràcies a una experiència personalitzada.

Més informació
Les ofertes atabalen el consumidor
Beabloo, l'escàner del client del 'retail'
‘Retail’ vs ‘ecommerce’: qui espanta a qui?
Avui et destaquem
Comentaris