
Uns emprenedors de Mataró han creat Trustivity, una aplicació mòbil per mesurar els nivells de confiança en els comerços electrònics. Aquest nou sistema permet detectar els clients reals de les botigues i preguntar-los sobre el producte o servei adquirit.
Millora per als clients
Els creadors han explicat que d'aquesta manera les opinions i valoracions que apareixen als llocs web són "totalment certificades", a diferència d'altres aplicacions que no disposen d'aquest filtratge. L'app mostrarà als clients els nivells de confiança de cada producte. Això, asseguren els creadors de Trustivity, permetrà que els clients guanyin "tranquil·litat" i que els comerços augmentin les vendes.
Gerard Cuenca, gerent de l'aplicació, ha subratllat que les opinions "flueixen molt en el procés de compra on line, però és difícil saber qui hi ha darrere de cada opinió en el món d'Internet". Tot i això, ha afegit que Trustivity ofereix valoracions "certificades".
Millora per als comerços
Els clients reals responen a un formulari per valorar l'experiència de la compra. En cas que aquesta valoració sigui negativa, el comerç pot posar-se en contacte amb el client per saber què ha passat i posar-hi remei.
Segons un estudi de l'empresa de Mataró, un comerç electrònic que va contractar l'aplicació Trustivity va augmentar fins a un 47% les seves vendes. "Els clients guanyen tranquil·litat i els comerços augmenten les vendes", ha assegurat Cuenca.
Internacionalització
L'objectiu dels creadors és anar introduint l'aplicació dins del mercat espanyol. Cuenca, però, ha assenyalat que la intenció és internacionalitzar-se i entrar, el més ràpid possible, als mercats europeu i llatinoamericà.