Les 20 marques més populars a Twitter

YouTube i Instagram lideren una classificació on el Real Madrid és 8è i el FC Barcelona tanca el Top 10

    L'eficàcia dels vídeos és evident a les cerques de Google
    L'eficàcia dels vídeos és evident a les cerques de Google
    Redacció
    20 d'Abril de 2015
    Act. 20 d'Abril de 2015

    Avui dia el món té 140 caràcters, els que hi caben en un tuit. La xarxa social de microblogging ha transformat la manera d'informar i comunicar-se, i també com les marques es relacionen amb els seus fans. La publicació nord-americana digital Social Times ha reunit en aquest rànquing les 20 marques més populars a Twitter. Una classificació que, curiosament, lideren dues altres xarxes socials: YouTube i Instagram. El mateix Twitter completa el podi amb el seu perfil en anglès.

    Dos equips de futbol es colen en el Top 10: el Real Madrid (8è) i el FC Barcelona (10è). En una llista plena de xarxes socials i mitjans de comunicació, destaca la presència d'start-ups com Uber (16a) o gegants tecnològics com Samsung (18a) o Google (19a). De fet l'entrada a aquest Top 20 es paga prou cara, ja que requereix gaudir de més de nou milions de seguidors.