
17
d'Octubre
de
2016
Taskia.es és una plataforma que busca posar en contacte els professionals de la zona amb els clients que necessiten ajuda amb tasques puntuals. Ofereix un ventall de més de 50 categories de serveis tals com a reparacions, arranjaments, mudances, treballs de neteja, festes i esdeveniments, animals i mascotes o avaries d'urgència, entre unes altres.
La plataforma està disponible per ordinador i compta amb aplicació mòbil gratuïta per iOS i Android. De fàcil ús i molt intuïtiva, la plataforma connecta a les persones disposades a treballar per hores amb els clients que necessiten ajuda.
El registre és gratuït i permet que les dues parts cobreixin la seva necessitat de forma col·laborativa. Així, a través del seu perfil verificat i recolzat en la seva reputació, el tasker ofereix el seu temps i treball i el client troba al professional econòmic i de confiança que necessita.
Tasker pot ser qualsevol persona que sàpiga i vulgui ajudar en alguna de les categories obtenint un ingrés amb això. Des del típic manetes, fins a qui pugui ajudar amb la planxa passant per la rebosteria o les mudances.
50 categories
El client davant una necessitat sol·licita ajuda en Taskia i se li ofereix una selecció de Taskers disponibles prop d'ell, entre els quals haurà de triar per preu i reputació. Llavors s'inicia la conversa a través d'un sistema de missatgeria, molt similar a WhatsApp, en la qual es concreta la tasca a realitzar i s'arriba a un acord final en forma de pressupost. Els pressupostos són totalment negociables entre els usuaris i la seva acceptació online implica un compromís entre les parts.
"Buscar llauner a les pàgines grogues i endevinar quin és el millor ja és cosa del passat. És una aposta pel model d'economia col·laborativa i cobreix una necessitat actual de la societat, que demanda transparència, tracte personalitzat, immediatesa i senzillesa", explica el CEO de Taskia, Zaloa Urrutikoetxea. "La nostra plataforma facilita, estructura i normalitza el contacte i l'acord entre la necessitat d'ajuda i els professionals, superant les dificultats existents en el model actual i passat, complint les demandes de la societat digitalitzada", afegeix Urrutikoetxea.
Taskia.es està participada per l'empresa tecnològica Hispavista, un dels 15 portals més visitats a Espanya amb 18 milions d'usuaris únics i 375 milions de pàgines vistes al mes. En una primera fase, la plataforma operarà a Espanya, amb plans d'expansió a Amèrica Llatina en un futur proper.
Amb centenars de professionals en només unes setmanes, Taskia.es ofereix reparacions, treballs de neteja, mudança i transports, festes i esdeveniments, oficines i negocis, animals i mascotes, informàtica i tecnologia i serveis d'urgència com a manyans, lampistes o electricistes, entre uns altres.
La plataforma està disponible per ordinador i compta amb aplicació mòbil gratuïta per iOS i Android. De fàcil ús i molt intuïtiva, la plataforma connecta a les persones disposades a treballar per hores amb els clients que necessiten ajuda.
El registre és gratuït i permet que les dues parts cobreixin la seva necessitat de forma col·laborativa. Així, a través del seu perfil verificat i recolzat en la seva reputació, el tasker ofereix el seu temps i treball i el client troba al professional econòmic i de confiança que necessita.
Tasker pot ser qualsevol persona que sàpiga i vulgui ajudar en alguna de les categories obtenint un ingrés amb això. Des del típic manetes, fins a qui pugui ajudar amb la planxa passant per la rebosteria o les mudances.
50 categories
El client davant una necessitat sol·licita ajuda en Taskia i se li ofereix una selecció de Taskers disponibles prop d'ell, entre els quals haurà de triar per preu i reputació. Llavors s'inicia la conversa a través d'un sistema de missatgeria, molt similar a WhatsApp, en la qual es concreta la tasca a realitzar i s'arriba a un acord final en forma de pressupost. Els pressupostos són totalment negociables entre els usuaris i la seva acceptació online implica un compromís entre les parts.
"Buscar llauner a les pàgines grogues i endevinar quin és el millor ja és cosa del passat. És una aposta pel model d'economia col·laborativa i cobreix una necessitat actual de la societat, que demanda transparència, tracte personalitzat, immediatesa i senzillesa", explica el CEO de Taskia, Zaloa Urrutikoetxea. "La nostra plataforma facilita, estructura i normalitza el contacte i l'acord entre la necessitat d'ajuda i els professionals, superant les dificultats existents en el model actual i passat, complint les demandes de la societat digitalitzada", afegeix Urrutikoetxea.
Taskia.es està participada per l'empresa tecnològica Hispavista, un dels 15 portals més visitats a Espanya amb 18 milions d'usuaris únics i 375 milions de pàgines vistes al mes. En una primera fase, la plataforma operarà a Espanya, amb plans d'expansió a Amèrica Llatina en un futur proper.
Amb centenars de professionals en només unes setmanes, Taskia.es ofereix reparacions, treballs de neteja, mudança i transports, festes i esdeveniments, oficines i negocis, animals i mascotes, informàtica i tecnologia i serveis d'urgència com a manyans, lampistes o electricistes, entre uns altres.