
10
de Novembre
de
2014 - 04:48
El BDigital Apps arriba a la seva cinquena edició amb un complet programa teòric i pràctic on grans líders com Google, Twitter, Facebook i Amazon analitzaran les principals tendències en l'àmbit global en el sector de les aplicacions mòbils. Mostraran als assistents noves eines per ser més àgils i competitius i aportaran consells per monetitzar les aplicacions. El congrés dedicarà en aquesta edició sessions específiques al sector retail i al sector esportiu.
El BDigital Apps és un dels congressos més rellevants sobre estratègies de mobilitat i aplicacions mòbils a Espanya. Punt de trobada i espai de networking per als desenvolupadors i empreses del sector, tindrà lloc els dies 11 i 12 de novembre al Cosmocaixa de Barcelona. En aquest congrés es podran veure noves eines, solucions i casos d'èxit a partir de les intervencions de ponents nacionals i internacionals.
Presentació en primícia per a Espanya de les novetats de Twitter
El BDigital Apps acollirà dues sessions especials que mostraran, en exclusiva a Espanya, els nous desenvolupaments per a dispositius mòbils de Twitter, la xarxa social de microblogging. Romain Huet, enginyer de programari i emprenedor i "developer advocate" abordarà com la nova plataforma mòbil modular Fabric pot ajudar als desenvolupadors i les empreses a crear apps mòbils de gran qualitat, aconseguir reconeixement i créixer.
Huet impartirà també en el marc del congrés un workshop exclusiu per a desenvolupadors en el qual Twitter aportarà bones pràctiques per crear una app d'èxit.
Altres ponències de grans referents del sector que aquest any inclou el programa del congrés són les que impartiran Sara Martínez, responsable d'e-commerce a Facebook Iberia, Ricardo Cabornero, Head of Content Acquisition of Spain and Italy a Amazon; i Marcos Ordenis, Mobile Apps Specialist de Google.
Facebook donarà a conèixer les diferents opcions de segmentació, retargeting i mesurament en mòbil juntament amb les tendències actuals del mercat, les millors pràctiques i casos d'èxit locals i internacionals. La seva presentació inclourà també una part pràctica sobre com monetitzar el tràfic d'aplicacions IOS i Android a través d'Audience Network de Facebook.
Per la seva banda, Amazon explicarà els diferents models de compres en aplicacions i exemplificarà quins funcionen millor basant-se en dades reals i exemples específics.
L'últim dia del congrés, Google analitzarà els factors que han mogut la indústria en els últims mesos i aportarà la seva visió sobre les grans tendències per al proper any.
Noves apps i wearables en el sector esportiu
Quin impacte estan tenint en les nostres vides i especialment en la pràctica de l'esport les apps i els dispositius mòbils? Què pot mesurar-se i amb quin objectiu? Què és el Quantified self i com ho apliquen les empreses?
El BDigital Apps també donarà resposta a aquestes preguntes a partir de la ponència de l'emprenedora libanesa Hind Hobeika, fundadora i CEO de Instabeat, i de les intervencions de pimes capdavanteres en la sessió Sport R-evolution.
Instabeat és una premiada start-up que ha desenvolupat un dispositiu wearable per controlar els paràmetres vitals i millorar l'entrenament dels nedadors. Sorgeix de la pròpia experiència i necessitat de Hobeika, exprofesional de natació i seleccionada com una de les 5 millors professionals innovadores panàrabs menors de 35 anys pel MIT Technology Review TR35.
D'altra banda, en la sessió Sport R-evolution es podrà conèixer a partir de les experiències de PlayfulBet, RiderState, Runtastic, Skitude, Viuing o Health&Sportlab noves aplicacions que poden canviar la manera de fer tant en la pràctica com en el consum d'esport a partir del monitoratge de constants vitals, la gamificació i la compartició de vivències.
Apps noves i nous models de negoci en el sector retail
Representants de BP Espanya, Lavinia, My Taxi i Openshopen mostraran casos d'èxit de l'aplicació de solucions tecnològiques en diferents fases del procés de compra per donar resposta a oportunitats de negoci detectades per les seves companyies. En el BDigital Apps es veuran exemples de sales activation (accions per influir en el procés inicial de la compra), iniciatives per a la millora de l'experiència de compra, offline analytics (mesurament i anàlisi dels moviments dels clients dins d'una tenda a través de la tecnologia iBeacon), retail sharing (com fem perquè els clients satisfets comparteixin la seva experiència amb els seus amics?) i estratègies per a la fidelització de clients. En aquest àmbit, British Petroleum donarà a conèixer la seva nova app per aconseguir el engagement amb els seus clients a través de la realitat augmentada i el gaming.
El congrés acollirà també conferències centrades en l'anàlisi en temps real de grans volums de dades i en com els desenvolupadors i empreses poden construir noves i interessants aplicacions a partir d'aquests. També s'explicaran nous models de negoci que tenen com a base el Big Data i les comunicacions mòbils.
A més de les conferències i presentacions, el primer dia del congrés es donaran a conèixer i es lliuraran els premis als guanyadors de la FinAppsParty, una de les hackatones de referència en el sector financer per a desenvolupadors i dissenyadors de apps; que en aquesta edició s'ha centrat a les tecnologies wearables. Organitzada per CaixaBank els dies 24 i 25 d'octubre, ha comptat amb la participació de més de 120 desenvolupadors.
El BDigital Apps és un dels congressos més rellevants sobre estratègies de mobilitat i aplicacions mòbils a Espanya. Punt de trobada i espai de networking per als desenvolupadors i empreses del sector, tindrà lloc els dies 11 i 12 de novembre al Cosmocaixa de Barcelona. En aquest congrés es podran veure noves eines, solucions i casos d'èxit a partir de les intervencions de ponents nacionals i internacionals.
Presentació en primícia per a Espanya de les novetats de Twitter
El BDigital Apps acollirà dues sessions especials que mostraran, en exclusiva a Espanya, els nous desenvolupaments per a dispositius mòbils de Twitter, la xarxa social de microblogging. Romain Huet, enginyer de programari i emprenedor i "developer advocate" abordarà com la nova plataforma mòbil modular Fabric pot ajudar als desenvolupadors i les empreses a crear apps mòbils de gran qualitat, aconseguir reconeixement i créixer.
Huet impartirà també en el marc del congrés un workshop exclusiu per a desenvolupadors en el qual Twitter aportarà bones pràctiques per crear una app d'èxit.
Altres ponències de grans referents del sector que aquest any inclou el programa del congrés són les que impartiran Sara Martínez, responsable d'e-commerce a Facebook Iberia, Ricardo Cabornero, Head of Content Acquisition of Spain and Italy a Amazon; i Marcos Ordenis, Mobile Apps Specialist de Google.
Facebook donarà a conèixer les diferents opcions de segmentació, retargeting i mesurament en mòbil juntament amb les tendències actuals del mercat, les millors pràctiques i casos d'èxit locals i internacionals. La seva presentació inclourà també una part pràctica sobre com monetitzar el tràfic d'aplicacions IOS i Android a través d'Audience Network de Facebook.
Per la seva banda, Amazon explicarà els diferents models de compres en aplicacions i exemplificarà quins funcionen millor basant-se en dades reals i exemples específics.
L'últim dia del congrés, Google analitzarà els factors que han mogut la indústria en els últims mesos i aportarà la seva visió sobre les grans tendències per al proper any.
Noves apps i wearables en el sector esportiu
Quin impacte estan tenint en les nostres vides i especialment en la pràctica de l'esport les apps i els dispositius mòbils? Què pot mesurar-se i amb quin objectiu? Què és el Quantified self i com ho apliquen les empreses?
El BDigital Apps també donarà resposta a aquestes preguntes a partir de la ponència de l'emprenedora libanesa Hind Hobeika, fundadora i CEO de Instabeat, i de les intervencions de pimes capdavanteres en la sessió Sport R-evolution.
Instabeat és una premiada start-up que ha desenvolupat un dispositiu wearable per controlar els paràmetres vitals i millorar l'entrenament dels nedadors. Sorgeix de la pròpia experiència i necessitat de Hobeika, exprofesional de natació i seleccionada com una de les 5 millors professionals innovadores panàrabs menors de 35 anys pel MIT Technology Review TR35.
D'altra banda, en la sessió Sport R-evolution es podrà conèixer a partir de les experiències de PlayfulBet, RiderState, Runtastic, Skitude, Viuing o Health&Sportlab noves aplicacions que poden canviar la manera de fer tant en la pràctica com en el consum d'esport a partir del monitoratge de constants vitals, la gamificació i la compartició de vivències.
Apps noves i nous models de negoci en el sector retail
Representants de BP Espanya, Lavinia, My Taxi i Openshopen mostraran casos d'èxit de l'aplicació de solucions tecnològiques en diferents fases del procés de compra per donar resposta a oportunitats de negoci detectades per les seves companyies. En el BDigital Apps es veuran exemples de sales activation (accions per influir en el procés inicial de la compra), iniciatives per a la millora de l'experiència de compra, offline analytics (mesurament i anàlisi dels moviments dels clients dins d'una tenda a través de la tecnologia iBeacon), retail sharing (com fem perquè els clients satisfets comparteixin la seva experiència amb els seus amics?) i estratègies per a la fidelització de clients. En aquest àmbit, British Petroleum donarà a conèixer la seva nova app per aconseguir el engagement amb els seus clients a través de la realitat augmentada i el gaming.
El congrés acollirà també conferències centrades en l'anàlisi en temps real de grans volums de dades i en com els desenvolupadors i empreses poden construir noves i interessants aplicacions a partir d'aquests. També s'explicaran nous models de negoci que tenen com a base el Big Data i les comunicacions mòbils.
A més de les conferències i presentacions, el primer dia del congrés es donaran a conèixer i es lliuraran els premis als guanyadors de la FinAppsParty, una de les hackatones de referència en el sector financer per a desenvolupadors i dissenyadors de apps; que en aquesta edició s'ha centrat a les tecnologies wearables. Organitzada per CaixaBank els dies 24 i 25 d'octubre, ha comptat amb la participació de més de 120 desenvolupadors.