
28
de Maig
de
2014 - 10:40
Twitter ha tancat un acord de publicitat pel mòbil per valor de 168,86 milions d'euros (230 milions de dòlars). La xarxa social ha firmat amb el segon grup publicitari més important del món, els estatunidencs Omnicom Group, per desenvolupar i fomentar els anuncis de la seva aplicació mòbil.
L'acord fixa tarifes publicitàries tancades per a les empreses que formen part del grup publicitari i els permet l'accés a l'inventari de la xarxa social. D'aquesta manera es garanteix a Omnicom informació privilegiada sobre les innovacions i les noves oportunitats de Twitter.
El director de vendes globals de Twitter, Adam Bain, ha assegurat que el primer pacte publicitari que fan "és molt positiu perquè es disposarà d'anunciants d'alta qualitat".
L'acord també inclou la integració de la unitat de compra Accuen, d'Omnicom, en la plataforma publicitària MoPub de Twitter, adquirida l'octubre passat per 350 milions de dòlars.
Twitter, un nou pas cap al futur
Amb el tancament de l'acord, Twitter fa un pas ferm cap al futur en l'aposta per la publicitat en mòbils. Segons dades de la xarxa social, el 78% dels usuaris de tot el món, uns 198 milions de persones, accedeixen a la plataforma a través del mòbil.
En aquest primer trimestre de 2014, Twitter ha observat un increment del 33% interanual en el nombre d'usuaris de mòbil, fet que supera la pujada del 25% que ha experimentat la resta dels serveis oferts per la xarxa social.
Aquest tipus d'acords publicitaris a Internet són cada vegada més freqüents. Recentment, Facebook ha tancat un pacte de característiques similars amb el grup de publicitat francès Publicis, el tercer més potent del món.
L'acord fixa tarifes publicitàries tancades per a les empreses que formen part del grup publicitari i els permet l'accés a l'inventari de la xarxa social. D'aquesta manera es garanteix a Omnicom informació privilegiada sobre les innovacions i les noves oportunitats de Twitter.
El director de vendes globals de Twitter, Adam Bain, ha assegurat que el primer pacte publicitari que fan "és molt positiu perquè es disposarà d'anunciants d'alta qualitat".
L'acord també inclou la integració de la unitat de compra Accuen, d'Omnicom, en la plataforma publicitària MoPub de Twitter, adquirida l'octubre passat per 350 milions de dòlars.
Twitter, un nou pas cap al futur
Amb el tancament de l'acord, Twitter fa un pas ferm cap al futur en l'aposta per la publicitat en mòbils. Segons dades de la xarxa social, el 78% dels usuaris de tot el món, uns 198 milions de persones, accedeixen a la plataforma a través del mòbil.
En aquest primer trimestre de 2014, Twitter ha observat un increment del 33% interanual en el nombre d'usuaris de mòbil, fet que supera la pujada del 25% que ha experimentat la resta dels serveis oferts per la xarxa social.
Aquest tipus d'acords publicitaris a Internet són cada vegada més freqüents. Recentment, Facebook ha tancat un pacte de característiques similars amb el grup de publicitat francès Publicis, el tercer més potent del món.