Ulabox t’omple la nevera després de vacances

El supermercat online desenvolupa una prova pilot que detecta els bàsics de la compra setmanal de cada usuari

Ulabox vol evitar que et trobis la nevera buida després de vacances | iStock Ulabox vol evitar que et trobis la nevera buida després de vacances | iStock

Si la tornada a la rutina ja és prou feixuga, encara costa més si arribes a casa i et trobes la nevera buida. Per evitar-te un maldecap més a la tornada de vacances, Ulabox ha desenvolupat una prova pilot que permet omplir la nevera el mateix dia que es torna de vacances.

El supermercat online ho ha fet gràcies a una tecnologia d’anàlisi del comportament de compra de l’usuari. D’aquesta manera, Ulabox ha demanat a un segment de clients el dia en què tornen de les vacances. Tres dies abans del seu retorn, aquests usuaris rebran una notificació per accedir a una pàgina personalitzada amb els productes que Ulabox ha detectat que són els seus bàsics de la compra setmanal.

Així, el client només haurà de validar la compra, afegir o treure productes, i triar la franja horària en què vol que Ulabox li entregui la compra de frescos d’alimentació i productes de la llar. Un procés que es realitza amb menys de cinc minuts, segons informa l'empresa en un comunicat.

“A partir d’un cert nombre de compres, els clients d’Ulabox acostumen a repetir la gran majoria de productes i deixen una part del pressupost setmanal per descobrir novetats o afegir productes esporàdics i gurmet a la compra”, explica el cofundador i director general d’Ulabox, Jaume Gomà.

Productes bàsics de la cistella de la compra

Els productes que més compren els clients d’Ulabox en la compra setmanal són els frescos de les parades del Mercat del Ninot de Barcelona, integrades a la web i l’app del supermercat online. La fruita i la verdura de temporada encapçalen el rànquing, seguits de la carn i el peix. Als frescos els segueixen els productes de càrrega, en especial, l’aigua i la llet.

Avui en dia, dos de cada tres clients d’Ulabox compra producte fresc a través d’Internet, segons apunta la companyia.

Ulabox al Mercat del Ninot de Barcelona | Cedida

Ulabox al Mercat del Ninot de Barcelona | Cedida

En paraules de Jaume Gomà, “aquesta prova pilot és un pas més cap al supermercat online del futur que ens vam imaginar a l’hora de fundar Ulabox, on la compra es farà sola. Volem evolucionar cap a un servei  que  aprengui  dels hàbits dels clients, per donar una experiència única, personalitzada i totalment adaptada a les seves necessitats de compra”.

Més informació
Ulabox, pensar un mercat en digital
El Mercat del Ninot de Barcelona vendrà online a través d'Ulabox
Ulabox frena a Madrid
Avui et destaquem
El més llegit