El Mercat del Ninot de Barcelona vendrà online a través d'Ulabox

El 12% de les vendes de frescos a l''ecommerce' ja provenen de les 11 parades adherides a la iniciativa

Els mercats de Barcelona se sumen a l'ecommerce | Cedida
Els mercats de Barcelona se sumen a l'ecommerce | Cedida

El Mercat del Ninot de Barcelona, al districte de l'Eixample, s'ha unit al supermercat online Ulabox per obrir un portal web per vendre per internet els productes frescos de les 11 parades adherides a la iniciativa. En una roda de premsa aquest dimecres, el regidor de Comerç i Mercats, Agustí Colom, ha explicat que es tracta d'una prova pilot que durarà sis mesos, amb l'objectiu que els mercats disposin d'un mecanisme per vendre online.

Els usuaris podran realitzar els seus encàrrecs des de diferents dispositius i rebre'ls en 24 hores, i el mercat ha cedit un espai perquè el personal d'Ulabox pugui recollir els productes de les diferents parades sense trencar la cadena de fred.

El servei de compra i entrega a domicili per al client serà gratuït si se superen els 59 euros, en cas contrari, tindrà un cost de 6,99 euros, i les compres que incloguin productes frescos podran repartir-se en tots els municipis de l'entorn metropolità de Barcelona.

El cofundador i director general d'Ulabox, Jaume Gomà, ha explicat que ja s'han processat més de 3.000 encàrrecs amb una satisfacció de 4,9 punts sobre 5: "Les vendes de productes del Mercat del Ninot ja representen el 12% de les vendes de frescos a Ulabox".

Així mateix, ha assenyalat que el 98% de les vendes les han realitzades usuaris que viuen fora de l'entorn d'influència del mercat, i fins i tot des d'altres poblacions, i ha destacat que aquest acord ajudarà la digitalització dels mercats i a atreure públic jove.

Més informació
Glovo ataca Ulabox
Ulabox, pensar un mercat en digital
Ulabox replicarà el model a Madrid
Avui et destaquem
Comentaris