
18
d'Octubre
de
2014 - 05:30
El banc francès BPCE prepara un nou servei de transferències econòmiques via Twitter.
El servei, batejat com S-Money està disponible per a tots aquells clients de l'entitat bancària que disposin d'un número de telèfon mòbil i, evidentment, d'un compte de Twitter.
Per enviar diners mitjançant la popular xarxa social n'hi ha prou amb escriure una piulada mencionant el nom del servei, el compte de Twitter del destinatari dels diners, la quantitat de diners a enviar i el hashtag #envoyer (el mot enviar en francès).
A priori, el principal problema que el servei presenta és que, a no ser que el nostre perfil de Twitter sigui privat, qualsevol pot veure quines quantitats de diners hem enviat i a qui anaven dirigides.

No obstant això, els seus creadors asseguren que les transferències es realitzen fent servir els sistemes d'encriptació més avançats i que no cal patir per la seguretat dels nostres diners.
Tot i que l'objectiu de S-Money sembla ser captar clients joves, ja s'especula que el segment en el qual podria tenir més èxit és en el de les donacions a ONGs, campanyes de micro-mecenatge o serveis similars, doncs en aquest cas, a molts dels donants els agrada fer-ho públic.
El servei, batejat com S-Money està disponible per a tots aquells clients de l'entitat bancària que disposin d'un número de telèfon mòbil i, evidentment, d'un compte de Twitter.
Per enviar diners mitjançant la popular xarxa social n'hi ha prou amb escriure una piulada mencionant el nom del servei, el compte de Twitter del destinatari dels diners, la quantitat de diners a enviar i el hashtag #envoyer (el mot enviar en francès).
A priori, el principal problema que el servei presenta és que, a no ser que el nostre perfil de Twitter sigui privat, qualsevol pot veure quines quantitats de diners hem enviat i a qui anaven dirigides.

No obstant això, els seus creadors asseguren que les transferències es realitzen fent servir els sistemes d'encriptació més avançats i que no cal patir per la seguretat dels nostres diners.
Tot i que l'objectiu de S-Money sembla ser captar clients joves, ja s'especula que el segment en el qual podria tenir més èxit és en el de les donacions a ONGs, campanyes de micro-mecenatge o serveis similars, doncs en aquest cas, a molts dels donants els agrada fer-ho públic.