
16
de Setembre
de
2015
Act.
16
de Setembre
de
2015
L'operadora Vodafone ha impulsat recentment una iniciativa que utilitza equips especials de drones i pilots socorristes per ajudar amb les tasques de salvament de mar. Gràcies a la seva velocitat, el drone actua, primer llançant al banyista un salvavides i segon, donant més marge al socorrista per posar en marxa les tasques de salvament.
Aquesta reducció de temps contribueix molt positivament a les tasques de rescat en ofegaments, una de les principals preocupacions durant l'estiu i que en tot el país registra una mitjana de 400 morts a l'any. Segons la companyia, el seu propòsit és col·laborar en altres projectes que aprofitin aquestes capacitats i posin la tecnologia al servei de les persones, fins i tot ajudant a salvar vides.
Altre dels avenços tecnològics que ha presentat aquest estiu la companyia és Call, un servei d'enriquiment de trucades (ja disponible gratuïtament des de fa unes setmanes) per als clients de Vodafone. Call és un conjunt de funcionalitats que permet intercanviar continguts durant una trucada convencional, com fotos, vídeos o mapes.

A més, abans i després de la conversa també es pot afegir informació, el que converteix aquest servei en una transformació del concepte tradicional de la trucada.
Innovació i connectivitat
L'aposta per la innovació corre en paral·lel a l'activitat principal de l'empresa que, aquest estiu, ha iniciat un desplegament a Catalunya per assegurar una millor experiència de navegació a través de la seva xarxa 4G. Gairebé 300 municipis catalans compten ja amb cobertura 4G, el que suposa més del 90% de la seva població. Tanmateix, la xarxa 4G, que duplica la velocitat de descàrrega de dades fins als 300 Mbps, ha arribat ja a 21 ciutats catalanes.
Aquesta reducció de temps contribueix molt positivament a les tasques de rescat en ofegaments, una de les principals preocupacions durant l'estiu i que en tot el país registra una mitjana de 400 morts a l'any. Segons la companyia, el seu propòsit és col·laborar en altres projectes que aprofitin aquestes capacitats i posin la tecnologia al servei de les persones, fins i tot ajudant a salvar vides.
Altre dels avenços tecnològics que ha presentat aquest estiu la companyia és Call, un servei d'enriquiment de trucades (ja disponible gratuïtament des de fa unes setmanes) per als clients de Vodafone. Call és un conjunt de funcionalitats que permet intercanviar continguts durant una trucada convencional, com fotos, vídeos o mapes.

A més, abans i després de la conversa també es pot afegir informació, el que converteix aquest servei en una transformació del concepte tradicional de la trucada.
Innovació i connectivitat
L'aposta per la innovació corre en paral·lel a l'activitat principal de l'empresa que, aquest estiu, ha iniciat un desplegament a Catalunya per assegurar una millor experiència de navegació a través de la seva xarxa 4G. Gairebé 300 municipis catalans compten ja amb cobertura 4G, el que suposa més del 90% de la seva població. Tanmateix, la xarxa 4G, que duplica la velocitat de descàrrega de dades fins als 300 Mbps, ha arribat ja a 21 ciutats catalanes.