
11
de Juny
de
2014
Act.
11
de Juny
de
2014
'Yaap', l'aliança de CaixaBank, Banco Santander i Telefónica, es vol situar com a xarxa de referència per connectar botigues i usuaris.
La plataforma té com a objectiu la creació de nous negocis amb el suport de la tecnologia que volen millorar el benestar de les persones mitjançant serveis globals, oberts i digitals.
Llançament al mercat de 'Yaap shopping'
'Yaap shopping' és una xarxa de fidelització que permetrà que les botigues interactuïn amb els usuaris, i els ofereixin descomptes i promocions dels seus productes o serveis. Es tracta d'un servei pensat per a tota mena de comerços físics i dirigit especialment als comerços de proximitat, un sector amb poca presència en línia.
'Yaap' vol convertir-se en l'aliat del petit comerç en la digitalització i modernització de la seva activitat comercial. D'aquesta manera, els comerços 'Yaap' augmentaran la seva visibilitat, crearan una relació més estreta amb els seus clients i augmentaran la seva capacitat de venda. D'altra banda, els usuaris tindran avantatges i promocions exclusius.
Gràcies a la tecnologia de 'Yaap', ni els comerços ni els usuaris hauran de canviar els seus hàbits a l'hora de comprar i vendre. L'usuari pagarà amb la seva targeta de sempre i automàticament es generarà el descompte o la promoció que el comerç hagi creat. A més, i com a part de l'essència de l'empresa, 'Yaap shopping' és un servei obert a tots els usuaris, universal i independent del banc o de l'operador mòbil.
'Yaap shopping' iniciarà la seva activitat demà dijous a Valladolid i la pròxima setmana es presentarà a Palma de Mallorca. Els usuaris que es registrin en aquestes ciutats ja poden disposar de descomptes automàtics a més de 200 comerços.
La plataforma té com a objectiu la creació de nous negocis amb el suport de la tecnologia que volen millorar el benestar de les persones mitjançant serveis globals, oberts i digitals.
Llançament al mercat de 'Yaap shopping'
'Yaap shopping' és una xarxa de fidelització que permetrà que les botigues interactuïn amb els usuaris, i els ofereixin descomptes i promocions dels seus productes o serveis. Es tracta d'un servei pensat per a tota mena de comerços físics i dirigit especialment als comerços de proximitat, un sector amb poca presència en línia.
'Yaap' vol convertir-se en l'aliat del petit comerç en la digitalització i modernització de la seva activitat comercial. D'aquesta manera, els comerços 'Yaap' augmentaran la seva visibilitat, crearan una relació més estreta amb els seus clients i augmentaran la seva capacitat de venda. D'altra banda, els usuaris tindran avantatges i promocions exclusius.
Gràcies a la tecnologia de 'Yaap', ni els comerços ni els usuaris hauran de canviar els seus hàbits a l'hora de comprar i vendre. L'usuari pagarà amb la seva targeta de sempre i automàticament es generarà el descompte o la promoció que el comerç hagi creat. A més, i com a part de l'essència de l'empresa, 'Yaap shopping' és un servei obert a tots els usuaris, universal i independent del banc o de l'operador mòbil.
'Yaap shopping' iniciarà la seva activitat demà dijous a Valladolid i la pròxima setmana es presentarà a Palma de Mallorca. Els usuaris que es registrin en aquestes ciutats ja poden disposar de descomptes automàtics a més de 200 comerços.