
01
d'Octubre
de
2014
El nou curs ha de ser el de la consolidació del mòbil com a gran canal de venda per a les principals empreses de comerç electrònic. A finals d'agost Privalia anunciava que ja ven més a través de l'aplicació mòbil que del seu web. Una tendència de la qual no escapen altres destacats players de l'àmbit online com Vente Privee o LetsBonus.
D'aquesta manera, les vendes de Privalia ja es concentren en un 52,2% a través del mòbil, superant el 47,8% que tenen lloc a la pàgina web. L'outlet de moda online ha vist com aquest estiu es disparaven les vendes a través del mòbil, arribant al 56% al juliol i un destacat 69% a l'agost.
Amb set milions de descàrregues globals de les seves aplicacions mòbils, dos milions de les quals a Espanya, la companyia ha pogut detectar que el moment preferit pels usuaris per fer les seves compres via mòbil és durant els trajectes (48%), tant en transport públic, cotxe o a peu.
Vente Privee, noves apps a punt
L'auge de les vendes a través del mòbil també es deixa notar a Vente Privee. Aquestes ja suposen el 47% d'una facturació que el 2013 es va enfilar fins als 1,6 milions d'euros. Fernando Maudo, director general de Vente Privee a Espanya, explica a VIAempresa que "la nostra estratègia mòbil està en constant canvi i innovació per adaptar-se als canvis del consumidor i fins i tot anticipar-nos-hi".
Una prova és que aquest mes Vente Privee ha llançat les noves aplicacions per iPhone, iPad i Android, introduint-hi millores d'usabilitat i noves funcions, integrant totes les del web. Segons Maudo, "els smartphones s'han convertit en el centre de la vida digital personal i per això volem construir una experiència de compra mòbil total".
Vente Privee, doncs, té en el mòbil "una de les nostres apostes més importants", des que el 2010 va crear la primera aplicació. El seu director general té clar que aquestes aplicacions "han de seguir sent coherents amb el web, oferint la mateixa qualitat en imatge, contingut i sistema de navegació".
LetsBonus, el mòbil és el present
Juan Luis Rico, director general corporatiu de LetsBonus, diu a VIAempresa que "ja rebem la meitat de les visites a través del mòbil". A més, afegeix, "el conjunt de les transaccions per web mòbil i app ha augmentat un 50% en els darrers vuit mesos".
Amb aquestes dades sobre la taula, Rico té clar que "el mòbil ja no és el futur, sinó el present del negoci online, i a LetsBonus en som molt conscients". Amb un augment sostingut de les visites i compres a través del mòbil, el dirigent de LetsBonus assegura que "la nostra missió és oferir a tots els usuaris una autèntica experiència de compra".
Per això, l'empresa ha fet una decidida renovació constant de la seva aplicació i web mòbil. Ara per ara, diu Juan Luis Rico, "el veredicte és positiu segons les valoracions que tenim al Google Play i l'Apple Store".
D'aquesta manera, les vendes de Privalia ja es concentren en un 52,2% a través del mòbil, superant el 47,8% que tenen lloc a la pàgina web. L'outlet de moda online ha vist com aquest estiu es disparaven les vendes a través del mòbil, arribant al 56% al juliol i un destacat 69% a l'agost.
Amb set milions de descàrregues globals de les seves aplicacions mòbils, dos milions de les quals a Espanya, la companyia ha pogut detectar que el moment preferit pels usuaris per fer les seves compres via mòbil és durant els trajectes (48%), tant en transport públic, cotxe o a peu.
Vente Privee, noves apps a punt
L'auge de les vendes a través del mòbil també es deixa notar a Vente Privee. Aquestes ja suposen el 47% d'una facturació que el 2013 es va enfilar fins als 1,6 milions d'euros. Fernando Maudo, director general de Vente Privee a Espanya, explica a VIAempresa que "la nostra estratègia mòbil està en constant canvi i innovació per adaptar-se als canvis del consumidor i fins i tot anticipar-nos-hi".
Una prova és que aquest mes Vente Privee ha llançat les noves aplicacions per iPhone, iPad i Android, introduint-hi millores d'usabilitat i noves funcions, integrant totes les del web. Segons Maudo, "els smartphones s'han convertit en el centre de la vida digital personal i per això volem construir una experiència de compra mòbil total".
Vente Privee, doncs, té en el mòbil "una de les nostres apostes més importants", des que el 2010 va crear la primera aplicació. El seu director general té clar que aquestes aplicacions "han de seguir sent coherents amb el web, oferint la mateixa qualitat en imatge, contingut i sistema de navegació".
LetsBonus, el mòbil és el present
Juan Luis Rico, director general corporatiu de LetsBonus, diu a VIAempresa que "ja rebem la meitat de les visites a través del mòbil". A més, afegeix, "el conjunt de les transaccions per web mòbil i app ha augmentat un 50% en els darrers vuit mesos".
Amb aquestes dades sobre la taula, Rico té clar que "el mòbil ja no és el futur, sinó el present del negoci online, i a LetsBonus en som molt conscients". Amb un augment sostingut de les visites i compres a través del mòbil, el dirigent de LetsBonus assegura que "la nostra missió és oferir a tots els usuaris una autèntica experiència de compra".
Per això, l'empresa ha fet una decidida renovació constant de la seva aplicació i web mòbil. Ara per ara, diu Juan Luis Rico, "el veredicte és positiu segons les valoracions que tenim al Google Play i l'Apple Store".