El pròxim dijous 3 de juliol, a les 18:30 h, Manel Larrosa presenta el seu nou llibre D'un Estat no equitatiu i de la identitat productiva de Catalunya al Col·legi d'Economistes de Catalunya.
Al llibre, Larrosa ofereix una mirada territorial en la relació Catalunya-Espanya a través de diversos elements de l’economia de les comunitats autònomes com també de les xarxes d’infraestructura (autovies, ferrocarrils) amb la idea que l’equitat és possible i alhora un objectiu exigible en un Estat civilitzat.
L'acte de presentació comptarà amb una intervenció del mateix autor, així com de Jordi Manent, coordinador de la Fundació Vincle, i Joan B. Casas, economista i exdegà del Col·legi d'Economistes de Catalunya.
Més informació i inscripcions aquí.