Les empreses líders de l'alimentació

L'empresa suïssa i líder en facturació Nestlé presentarà la pizza de KitKat, en col·laboració amb Telepizza, al saló Alimentaria

George Clooney és la imatge de la marca de Nestlé Nespresso
George Clooney és la imatge de la marca de Nestlé Nespresso

La primera edició conjunta d'Alimentaria i Hostelco arriba aquest dilluns carregada de novetats: croquetes de calçots i de gintonic, pizza de KitKat (unió Telepizza i Nestlé), confeti de pernil i xoriço, entrepà de calamars al forn o les olives esferificades d'Albert Adrià... La clau de tot plegat és la salut (com menys sucre, sal i greix, millor), el bon gust i l'atractiu.

Més info: Alimentaria es fa internacional

Ara bé, què hi ha darrere de tots aquells productes que comprem? O més aviat, qui? Tant en volum de facturació com de plantilla, el grup de totpoderoses multinacionals és molt selecte. Segons un rànquing elaborat per Business Insider, el top 10 mundial és el següent: Nestlé, PepsiCo, Unilever, Cocacola, Danone, Mars, Mondelez, Danone, Associated British Foods, General Mills i Kellogg's.

De menys a més, la seva facturació es mou entre els 11.000 milions d'euros i els 81.000 milions d'euros.


Les empreses líders de l'alimentació

Mentrestant, Alimentaria 2018 seguirà alimentant la innovació amb llenques sense carn, batuts de cacau sense llet, carnis deshidratats, snacks vegans o cerveses artesanes sorpresa. Els més grans no s'ho perdran. Bon profit!

Més informació
Les millors destinacions gastronòmiques del món
L'Alimentaria i Hostelco amb més estrelles Michelin
Avui et destaquem
Comentaris