• Territori
  • La Cambra de Terrassa premia 12 empreses del Vallès

La Cambra de Terrassa premia 12 empreses del Vallès

La patronal egarenca guardona companyies amb els Premis Cambra 2018 en sis categories obertes a la participació

El jurat Premis Cambra de Terrassa
El jurat Premis Cambra de Terrassa
Redacció i Agències
Barcelona
17 d'Abril de 2018
Act. 17 d'Abril de 2018

La Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Terrassa ha fet públics els noms de les 12 empreses guardonades amb els Premis Cambra 2018 en les sis categories obertes a la participació, ha anunciat en un comunicat.

 

El jurat ha triat la companyia de Rubí dedicada al desenvolupament, fabricació i comercialització de productes de cosmètica, dermatologia i ginecologia Dermofarm en la categoria de trajectòria internacional consolidada, així com a STP Acuster Group de Terrassa.

Durant la iniciació de la internacionalització ha reconegut a Eco-Fred Rubí, centrada en solucions integrals de disseny, construcció i manteniment de laboratoris d'alta especialització i a Heavymovement, de Castellbisbal, especialitzada en la gestió i operació de serveis industrials externalitzats per a la indústria del metall.

 

El Premi Cambra al compromís i la sostenibilitat ha estat per a Aeinnova (Alternative Energy Innovations) de Terrassa que aporta solucions tecnològiques per minimitzar el consum energètic mitjançant la transformació de la calor industrial i Lamp Sau, també de la ciutat terrassenca, que assessora, dissenya, produeix i comercialitza projectes d'il·luminació tècnica.

En la categoria d'empresa saludable ha premiat a la firma de restauració Viena i a Finsa Filtros Industriales; l'impuls de la innovació, la investigació i el desenvolupament ha estat per a Vytrus Biotech, creada l'any 2009 com a empresa derivada de la Facultat de Medicina de la Universitat de Barcelona (UB), i a WetronAutomatizacion, una empresa especialista en el desenvolupament de projectes d'automatització.

Finalment, la millor iniciativa comercial i de serveis ha estat per a Compliance Consulting & Engineering i per a l'entitat privada d'economia socialFupar (Fundació President Amat Roumens).

La gala d'entrega dels guardons es farà el 17 de maig al Teatre Municipal La Sala de Rubí i ben aviat es donaran a conèixer els noms de les categories, iniciativa empresarial a la demarcació, empresa de nova creació i lideratge empresarial, que atorga el comitè executiu de la institució terrassenca.