• Territori
  • Els càmpings gironins potencien el mercat holandès

Els càmpings gironins potencien el mercat holandès

Aquest mes de febrer s’emetrà un programa que promocionarà els càmpings gironins i la Costa Brava pel canal de televisió més vist a Holanda

Gravació de la productora holandesa RTL Kampeert a un càmping de Girona | Cedida
Gravació de la productora holandesa RTL Kampeert a un càmping de Girona | Cedida
Redacción VIA Empresa
Barcelona
09 de Febrer de 2023

Els càmpings de les comarques gironines intensifiquen la promoció per atraure turistes procedents dels Països Baixos. La productora del programa holandès RTL Kampeert, especialitzat en el món del càmping, es va desplaçar a mitjans de juliol a les comarques gironines pel fer el rodatge d’un espai que promocionarà els càmpings gironins i la Costa Brava pel canal de televisió holandès RTL 4, el més vist en aquell país. El programa, d’una durada d’uns 25 minuts, està previst que s’emeti el proper 12 de febrer. 

 

L’escenari escollit per al rodatge del programa va ser el càmping Sènia Cala Gogó, de Sant Antoni Calonge. L’equip de RTL Kampeert va estar fent entrevistes als responsables de l’establiment i també a famílies campistes holandeses que hi passaven les seves vacances. L’equip va seguir un pla de filmació que té per objectiu mostrar al visitant holandès l’oferta de qualitat i excel·lència de les instal·lacions gironines que cada any reben un bon nombre de guardons i reconeixements a nivell europeu. L’objectiu també és donar a conèixer la gran diversitat d’experiències en contacte amb la natura que es poden viure al voltant dels càmpings de les comarques gironines que són pioners en l’especialització d’activitats. Per aquest motiu el programa també mostrarà els atractius del territori gironí, el seu patrimoni i la seva excel·lent gastronomia i tots els elements que fan que Girona sigui una destinació ideal per al campista. 

Els visitants estrangers suposen el 80% dels clients que passen les vacances als càmpings gironins i l’holandès, juntament amb l’alemany, és un dels principal clients. En concret, representa més del 30 per cent de l’ocupació dels establiments. Durant el 2022 els càmpings de la demarcació van recuperar bona part del turisme estranger que hi havia abans de la pandèmia i s’espera que aquesta temporada sigui la de la recuperació definitiva.