Glovo estrena el 2020 a Lleida

La plataforma compta amb establiments de grans cadenes com KFC i Ribs i amb negocis locals com Pizza Napoli o Frankfurt Sapporo

Un 'rider' de Glovo, la primera startup catalana a convertir se en unicorn | Europa Press Un 'rider' de Glovo, la primera startup catalana a convertir se en unicorn | Europa Press

Glovo, l'app que permet rebre i enviar al moment qualsevol producte dins d'una mateixa ciutat, continua la seva expansió pel territori amb la incorporació de Lleida a partir del 14 de gener. De la mateixa manera que a la resta de ciutats on opera la plataforma, Glovo arriba a la capital del Segrià amb acords amb grans cadenes de restauració com ara Ribs o KFC per efectuar comandes a domicili. Però, els usuaris lleidatans també trobaran negocis locals com ara Pizza Napoli o Frankfurt Sapporo.

Amb Lleida, ja seran 14 les ciutats de Catalunya en les quals els usuaris poden gaudir dels serveis de Glovo. Es tracta de Barcelona, Girona, Mataró, Sant Boi de Llobregat, Sant Cugat del Vallès, Rubí, Masnou, Sabadell, Cerdanyola, Terrassa, Reus, Tarragona, a més de Lleida.

Més info: Glovo, el primer unicorn català

La startup catalana continua amb la seva expansió i ja es trobarà a 14 ciutats catalanes i 73 espanyoles. Amb l'arribada dels seus serveis a Lleida, Glovo vol materialitzar la seva aposta per les terres lleidatanes en reconeixement al potencial econòmic i gastronòmic de la zona. El General Manager Iberia de Glovo, Diego Nouet, ha destacat la importància que els serveis de la companyia arribin també a Lleida, tenint en compte que "és capital de província i una de les ciutats més importants a Catalunya".

Glovo oferirà un ampli ventall d'establiments a l'app amb la finalitat de satisfer les diferents necessitats i gustos dels seus usuaris. A la plataforma, els usuaris podran trobar diferents categories, com ara restaurants, supermercats, farmàcies, floristeries o botigues d'electrònica, a més de la categoria Qualsevol cosa, que pretén solucionar als usuaris els encàrrecs d'última hora.

La startup, nascuda a Barcelona el 2015, continua la consolidació del seu negoci al territori estatal. Internacionalment, Glovo està present a més de 300 ciutats, sobretot d'Europa del sud i Llatinoamèrica, com ara Roma, París, Madrid, Lisboa, Buenos Aires, Santiago de Xile i Lima, però també d'altres continents. Actualment, la companyia està en procés d'expansió a Europa de l'est i Àfrica, amb els recents llançaments a Nairobi, Bucarest i Istanbul, i amb la mirada posada en noves obertures en les pròximes setmanes. Glovo compta amb més de 9 milions d'usuaris i més de 20.000 partners associats.

Més informació
Glovo estrena 'hub' a Polònia
La justícia decideix sobre els 'riders' de Glovo
Avui et destaquem
El més llegit