Miró estrena una 'digital store' a Barcelona

Es tracta d'una superfície que pretén fusionar el concepte de botiga de proximitat urbana amb una oferta de productes i serveis enfocats a l'entorn digital

La nova botiga de Miró | Cedida La nova botiga de Miró | Cedida

Miró Electrodomèstics ha inaugurat a la ciutat de Barcelona la seva primera digital store, una superfície que pretén fusionar el concepte de botiga de proximitat urbana amb una àmplia oferta de productes i serveis enfocats a l'entorn digital, segons informen en un comunicat. Situada en el districte de Sarrià-Sant Gervasi, la nova digital store Miró, representa un format de botiga diferent dels quals la cadena d'electrodomèstics i productes de la llar sol gestionar.

La novetat principal d'aquesta ubicació consisteix en la posada a la disposició del públic d'un servei d'accés a un catàleg digital de més de 20.000 referències, accés facilitat gràcies a l'ajuda del personal especialitzat de Miró que proveirà a tot moment consells, suggeriments i suport per donar la millor informació disponible a tots els clients.

Segons Elisabeth Contel, responsable de màrqueting de Miró "l'emergència sanitària ha suposat un increment de demanda en línia, que ha accelerat la nostra decisió d'anticipar aquest model de botigues físiques per facilitar a tots els clients nous productes per a la llar i una nova manera de comprar en un espai atractiu que no impliqui el contacte físic amb el producte, rebent tot l'assessorament per part de professionals especialitzats".

La botiga comptarà amb una exposició representativa de producte tecnològic de les marques més reconegudes, però també amb novetats de les línies de negoci on Miró ha invertit fortament en els últims mesos per al seu canal online, com els productes de llar i especialment per a terrasses i jardins i productes de gimnàs. Segons Matteo Buzzi, director general de Miró "volem un model de botiga innovadora, que aporti als clients d'aquesta zona de Barcelona nous serveis de valor afegit; un espai que s'anirà renovant i refrescant de manera periòdica per enfortir el nostre compromís d'innovació amb el públic, a l'hora que volem reforçar el nostre valor principal, que és el de proveir assessorament especialitzat als nostres clients".

Més informació
Matteo Buzzi: "És millor tenir una taca d'oli que botigues a tot el país"
Miró aterra a Andalusia
Avui et destaquem
El més llegit