Ogilvy s'alia amb Barcelona Tech City

L'objectiu de la publicitària és acostar-se a l'ecosistema emprenedor i tecnològic de la capital catalana

Miquel Martí, CEO de Barcelona Tech City, i Jordi Urbea, vicepresident d’Ogilvy a Espanya | ACN Miquel Martí, CEO de Barcelona Tech City, i Jordi Urbea, vicepresident d’Ogilvy a Espanya | ACN

L'agència de publicitat i comunicació Ogilvy s'ha unit a Barcelona Tech City en qualitat de partner corporatiu i ha obert un espai de treball a la seu central de l'associació, al Pier 01 a la Barceloneta. Barcelona Tech City és una associació privada sense ànim de lucre que representa més de 900 empreses dels sectors digital i tecnològic amb base a Barcelona.

Més info: La festa VIP del Pier 01

El CEO de Barcelona Tech City, Miquel Martí, i el vicepresident d'Ogilvy a Espanya i CEO d'Ogilvy Barcelona, Jordi Urbea, han signat el conveni de col·laboració a finals de juliol. La iniciativa "ens permet apropar-nos encara més a l'ecosistema emprenedor i tecnològic de Barcelona", ha afirmat Urbea.

Ogilvy compta amb 131 oficines a 83 països i està present a Barcelona des de fa més de 40 anys. Té més de 500 empleats a Espanya, 176 dels quals a les oficines d'Ogilvy a Barcelona ubicades al 22@.

Més informació
Barcelona, la primera millor ciutat 'tech' del món que no és capital
Roig: "Barcelona ha de ser més que una marca!"
Barcelona Tech City crea un espai social al Palauet
Avui et destaquem
El més llegit