La cadena lleidatana Supsa Supermercats Pujol (grup Plusfresc) ha tancat l'exercici 2017 amb una facturació de 150.755.000 euros, que suposa un creixement del 5,7% respecte a l'any anterior, segons un comunicat d'aquest dijous de la companyia.
"Els bons resultats d'aquest any són un reflex de la confiança que ens tenen els nostres clients; una confiança que ens anima a continuar treballant per oferir-los el millor producte i servei, que és la base del nostre negoci", segons el director general de Plusfresc, Francisco González.
L'any passat van obrir dues noves botigues: una a Tarragona -la primera a la ciutat- i una altra a Mollerussa (Lleida); en van reformar set, i van seguir apostant pel producte de proximitat llançant el porc 100% criat a Lleida.
Aquest any el seu objectiu és consolidar la seva aposta per la digitalització a través de la millora de la usabilitat i la imatge de la pàgina web de compra i de l'ampliació de les funcionalitats de l'app Plusfresc, reformarà 11 establiments i continuarà treballant en l'àmbit de l'eficiència energètica.
L'empresa, amb 73 establiments situats a Barcelona, Lleida, Tarragona, l'Hospitalet de Llobregat, Manresa (Barcelona) i la Franja de Ponent (Lleida), ha invertit durant els dos últims anys 2.500.000 euros en la renovació de les seves botigues pròpies per fer-les més sostenibles.