Rubí fomenta la connectivitat entre empresaris

L'Ajuntament organitza sessions grupals on compartir experiències, coneixements i analitzar casos pràctics

Rubí vol fomentar el consum, l'ocupació i el teixit empresarial local. Per això, el seu projecte Xarxa Rubí Empresa organitza sessions grupals on s'enforteix el contacte entre empreses i s'intercanvien experiències, coneixements i s'analitzen casos pràctics.

Amb el títol "Diferenciar-se innovant: Experiències pràctiques empresarials", la reunió del passat dimarts va tractar els casos de BJC (Siemens) i de Dormity.com. Els assistents van poder apreciar els casos per aprendre més sobre la innovació i la diferenciació dels productes.

La Xarxa Rubí Empresa pretén fomentar i establir la col·laboració entre empreses, buscant la complementarietat i el valor afegit en l'àmbit de la innovació, amb l'objectiu de guanyar posicionament al mercat.

Per això, el programa compta amb 40 hores d'assessorament i dinamització durant vuit mesos que inclouen treball individualitzat amb les empreses i sessions en grup, així com la creació d'una plataforma online de participació i seguiment del projecte.

La iniciativa, promoguda per l'Oficina de Serveis a l'Empresa (OSE), compta amb la participació activa de 12 empreses: Grifoll Print Promotions, Bernui Exclusivas, Fervinter, Folegax, Cartonatges Rubí, Copymat, Dispensari Veterinari del Vallès, Alzamora Dental, Empenta Consulting, Mas Acoustics, Serca Injecció de Plàstics i Tubos Capilares.
Avui et destaquem
El més llegit