• Territori
  • La Santa Market: 250.000 visitants i 31,8 milions d'euros d'impacte econòmic

La Santa Market: 250.000 visitants i 31,8 milions d'euros d'impacte econòmic

La Santa Market combina moda, artesania, activitats infantils i familiars, música i gastronomia a Santa Cristina d'Aro

La Santa Market combina moda, artesania, activitats infantils i familiars, música i gastronomia | Cedida
La Santa Market combina moda, artesania, activitats infantils i familiars, música i gastronomia | Cedida
Redacció VIA Empresa
Santa Cristina d'Aro
28 d'Agost de 2024

La Santa Market de Santa Cristina d'Aro (Baix Empordà) ha tancat la vuitena edició amb 250.000 visitants. Segons informen en un comunicat, 120.000 dels assistents han estat estrangers, sobretot holandesos i francesos. L'organització remarca que és un "balanç immillorable" després de 51 jornades oferint oferta gastronòmica i oci al cor de la Costa Brava.

 

A més, xifren l'impacte econòmic de la proposta en 31,8 milions d'euros a la zona i remarquen que s'han creat 500 llocs de treball. La Santa Market combina moda, artesania, activitats infantils i familiars, música i gastronomia.

La Santa Market ha creat 500 llocs de treball temporals aquest estiu

El director de La Santa Market, Julio Rico, assenyala que tot l'equip ja està treballant en l'edició de l'any vinent: "La nostra aposta des que vam obrir les portes per primera vegada és oferir novetats cada any, millorar l'oferta gastronòmica amb noms de primer nivell i, sobretot, impactar de manera positiva a la zona".

 

La cita ha ofert 52 dies d’entreteniment i gastronomia ininterromputs al Santa Cristina Horse Club. Enguany, la cita ha fet una aposta destacada per la gastronomia, amb la presència de cuiners com els estrellats Javier Sanz i Juan Sahuquillo (Cañitas Maite), Joseba Cruz (Le Clandestin) i les postres del xocolater Lluc Casellas i de Jordi Roca i Alejandra Rivas.