La reusenca Ticnova impulsa el seu creixement amb l'adquisició d'Informática Amara

Amb aquest moviment, la firma consolida la seva posició al País Basc per oferir més serveis TIC als clients de la zona

Els socis d'Informática Amara i els directius de Ticnova van tancar l'acord d'adquisició el passat mes de juliol | Cedida Els socis d'Informática Amara i els directius de Ticnova van tancar l'acord d'adquisició el passat mes de juliol | Cedida

Ticnova, el grup especialitzat més gran de l'Estat en botigues de proximitat en informàtica i electrònica de consum, va realitzar el passat mes de juliol l'operació de compra i adquisició d'Informática Amara, empresa referent en serveis informàtics a Euskadi. Aquesta operació es va dur a terme en el marc de l'estratègia de Ticnova pel creixement del negoci B2B i de la política de diversificació als diferents mercats tecnològics on opera el grup.

Amb aquesta recent adquisició, Ticnova consolida la seva posició competitiva al mercat de serveis tecnològics per a empreses, administració pública i centres educatius de tot l'Estat, a més de reforçar la seva estratègia de diversificació als tres mercats on ja opera el grup reusenc; el comerç al detall, el B2B i el canal en línia. En aquest sentit, Joan Ballester, CEO de Ticnova, afirma que “tot i que el nostre negoci B2B a Espanya ja té un creixement orgànic molt bo, continuarem apostant per incorporar més empreses al grup que consolidin encara més aquesta línia de negoci”.

L'operació es va dur a terme en el marc de l'estratègia de Ticnova pel creixement del negoci B2B

Segons Ticnova, el negoci B2B està creixent actualment i continuaran invertint; la previsió de la companyia per al 2023 és duplicar orgànicament la seva xifra de negoci al mercat B2B i passar dels 16 milions d'euros facturats el 2022 als 32 milions que esperen per a aquest any, al marge de les aportacions que vinguin de les noves adquisicions.

Un creixement sostingut al mercat B2B

L'estratègia de creixement i de noves adquisicions de Ticnova al mercat B2B espanyol respon a l'aposta que fa la companyia per “ampliar la capa de serveis TIC que proporcionem a les empreses i, alhora, poder-ho fer amb més capil·laritat en tot el territori nacional que ens permeti un acompanyament més proper als clients en els diferents serveis que oferim de diagnòstic, anàlisi, manteniments, sistemes, xarxes, seguretat, dades, etc. a banda, per descomptat, del subministrament de productes de maquinari”, segons apunta Ballester.

El creixement sostingut de Ticnova al mercat B2B ve acompanyat d'uns resultats positius que la companyia està tenint aquest any en les divisions de consum i el canal en línia amb un creixement per sobre del mercat al tancament del primer trimestre del 2023. "Quan el mercat no està engrossit per promocions o campanyes especials que la indústria realitza només amb els grans players del mercat espanyol, el consumidor es comporta de manera més natural buscant propostes de valor competitives i reals a les seves compres tecnològiques, com les que troba sempre a les nostres botigues BEEP, PCBOX o la Fábrica del Cartucho i als nostres respectius comerços en línia”, apunta el CEO de la firma reusenca.

Més informació
App i Ticnova unifiquen els serveis de compra i logística
Avui et destaquem
El més llegit