TLG Commerce creix un 24% el 2017

L'empresa igualadina vol consolidar el negoci després d'anys de creixement elevat

Foto de família de la plantilla de TLG Foto de família de la plantilla de TLG

L'empresa igualadina TLG Commerce ha facturat 4,14 milions d'euros el 2017. Aquesta xifra representa un increment del 24% respecte del volum de negoci de l'any anterior. La companyia de solucions per al comerç electrònic informa en un comunicat que ha assolit els objectius que s'havia proposat per aquest any passat, assolint un Ebitda de 440.000 euros.

Amb 18 anys de trajectòria, les previsions pel 2017 s'han superat amb escreix, afirmen. Durant aquest darrer exercici, TLG ha ampliat, així mateix, el seu equip i ha format un total de 10 persones per millorar l'atenció i el servei al client i que formaran part del seu departament de Custom Care.

Actualment l'empresa dóna servei a més de 300 marques entre les que destaquen Lascoste Volkswagen, Media Markt, Munich, Yerse, Ecoceutics, ASH, Carmina, Herman Miller, Punto Blanco, Skunkfunk, Inter Pharma, IESE, Sita Murt o Ese O Ese.

Amb dues delegacions a Àsia -Hong Kong i Shanghai-, el principal objectiu de la companyia és consolidar el negoci després de creixements anuals del més del 20% durant els darrers exercicis. L'empresa espera aquest 2018 incrementar la facturació i consolidar-se a la Xina.

Més informació
Trilogi: botigues virtuals amb segell català
Vendre al territori d'Amazon
Avui et destaquem
El més llegit