
L'empresa de retransmissiód'esdeveniments en línia Watchity ha tancat una ronda de finançament per valor de 500.000 euros juntament amb Wayra, el hub d'innovació de Telefònica, Enisa i K-Lagan. La startup afegeix aquesta nova ronda a les seves col·laboracions amb marques com Banc Sabadell, L'Oreal o 080Barcelona.
Watchity ofereix a les seves marques col·laboradores una plataforma d'emissió i edició de vídeos adreçada a crear "contingut professional per a les seves experiències en directe, personalitzat per la seva marca". Compta, a més, amb eines d'interacció per a retransmetre esdeveniments per xarxes socials.
Des de la seva creació, Watchity ha treballat en webinars, presentacions o llançaments de productes de marques com Honda Motor, Generali, Volkswagen o el Barça. També ha tancat recentment un acord amb la xarxa social LinkedIn perquè la plataforma faci servir Watchity per totes les retransmissions en directe que es facin mitjançant la seva eina LinkedIn Live.
El CEO de Watchity, Albert Rodes, considera que l'eina ajudarà a les marques i al sector cultural a "reinventar-se i adaptar-se al moment actual". Segons Rodes, per a la plataforma és fonamental "col·laborar per posar en marxa una cultura segura". La directora de Wayra Barcelona, Marta Antúnez, afirma que "el futur de tots els esdeveniments és el format híbrid", tot apuntant a la inversió a Watchity com una aposta "clarament de futur".