L'aeroport Josep Tarradellas Barcelona-el Prat va transportar 5.871.137 passatgers durant el juliol d’aquest 2026, un 6% més que en el mateix mes de l’any passat. Així ho apunten les dades publicades aquest dimecres per Aena. Aquesta xifra és un nou màxim mai vist en un mes de juliol i suposa que la infraestructura aèria continua batent rècords en tots els mesos d’aquest 2026 sense cap excepció.
En l’acumulat entre gener i juliol, l’aeroport del Prat va sumar més de 34,2 milions de passatgers, un rècord en la sèrie històrica, amb un creixement interanual del 4,6%.
Durant el mes de juliol, es van gestionar 35.886 vols des del Prat tant de passatgers com de logística, un 6,6% més interanual, i es van transportat 20.435 tones de mercaderies, un 8,1% més.
Afegir VIA Empresa com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat