El Bizbarcelona tanca amb 13.900 visitants

El saló atrau emprenedors i pimes per igual a l’hora d’afrontar la transformació

El Bizbarcelona atrau emprenedors i pimes per igual a l’hora d’afrontar la transformació El Bizbarcelona atrau emprenedors i pimes per igual a l’hora d’afrontar la transformació

El Bizbarcelona by Barcelona Activa ha tancat aquest dijous la seva vuitena edició en el recinte Montjuïc de Fira de Barcelona amb uns 13.900 visitants entre emprenedors i pimes. El 37,6% de visitants es declara emprenedor i un percentatge gairebé idèntic (37,9%) s'enquadra en l'àmbit de les pimes, ha explicat l'organització en un comunicat.

El nombre global de visitants es manté respecte a l'any a la passada edició, encara que en termes relatius "creix lleugerament la presència d'autònoms i empreses". L'organització ha comptabilitzat 1.500 contactes en les diferents activitats de networking i assessorament programades, més d'1.000 visites al Biz Digital Experience Area by Sportmas; 19.000 assistents a les conferències organitzades; més de 280 trobades a l'àrea de Reempresa; i 2.500 missatges en el Mur del saló.

El Bizbarcelona ha inclòs un total de 190 conferències i 40 activitats de networking en les quals han intervingut prop de 300 ponents.

Els temes tractats han girat entorn de l'i-commerce, logística i distribució; màrqueting digital i xarxes socials; negocis digitals, big data i IoT; transformació econòmica i empresarial; transformació social; finançament; exportació i noves tendències.

El saló també ha comptat amb gairebé un centenar de punts d'atenció al visitant, activitats específiques centrades en exportació i finançament, l'àrea Bizfranquicias i una zona de stands amb 90 expositors.

Més informació
Bizbarcelona reunirà més de 280 ponents
El comerç se suma a la transformació del Bizbarcelona
Avui et destaquem
El més llegit