
El Corte Inglés ha posat en marxa la seva campanya de contractació per Nadal amb la previsió d’incorporar unes 6.000 persones per reforçar les àrees de major activitat durant les dates nadalenques, especialment les vinculades a la venda. L’objectiu és millorar l’experiència de compra i garantir el servei i la qualitat que caracteritzen la companyia.
Els perfils sol·licitats inclouen posicions en hostaleria, alimentació, gestió de comandes, empaquetatge, línia de caixa, reposició, omnicanalitat, auxiliars de venda i personal de magatzem i logística. El 40% de les contractacions habituals en aquesta campanya corresponen a joves que accedeixen a la seva primera feina, mentre que el 60% restant són professionals amb experiència prèvia.
El 40% de les contractacions en aquesta campanya corresponen a joves que accedeixen a la seva primera feina, mentre que el 60% són professionals amb experiència prèvia
Per facilitar la incorporació, l’empresa ha dissenyat un programa de formació específic que permetrà adaptar els nous treballadors a les funcions de venda, atenció al client o logística que se’ls assignin. Amb aquesta iniciativa, El Corte Inglés activa un dels seus motors laborals més potents de l’any, en un context de represa del consum i de reconfiguració del perfil comercial, més jove, més flexible i més connectat.