Més de 5.000 empreses s'adhereixen a #EActíVate

El moviment que va començar amb el confinament té per objectiu reconèixer l'esforç d'empreses, empresaris, treballadors i autònoms en la recuperació

Más de 5.000 empresas se han adherido ya al movimiento #EstoNOtienequePARAR y #EActíVate | iStock Más de 5.000 empresas se han adherido ya al movimiento #EstoNOtienequePARAR y #EActíVate | iStock

Més de 5.000 empreses s'han adherit ja al moviment #EstoNOtienequePARAR i #EActíVate, la plataforma que durant el confinament va unir i animar a no parar als qui treballaven garantint els subministraments essencials malgrat les dificultats, segons informen en un comunicat. Des d'aquest moviment s'encoratjava totes les empreses, emprenedors i autònoms que no podien treballar o obrir el seu negoci a continuar actius, inspirant-los amb casos d'èxit reals que estaven surgint en aquell moment perquè també innovessin, reinventessin el seu negoci o es readaptessin a la nova situació.

Els dos projectes -#EstoNOtienequePARAR durant l'estat d'alarma i #EActíVate des de la desescalada- han tingut dos objectius comuns: accelerar i activar l'economia per superar les conseqüències socials i econòmiques de l'impacte que la crisi sanitària per la covid-19 ha generat en la nostra estructura empresarial i industrial, i reconèixer i posar en valor públicament totes les empreses, empresaris i treballadors que amb el seu exemple aconsegueixen que la roda de l'economia no s'aturi.

Així, s'han sumat empreses tots els sectors i mides de tots els racons d'Espanya com, per exemple, Mercadona i s'hi han adherit importants organismes econòmics del país, com cambres de comerç i organitzacions empresarials, així com federacions, confederacions i associacions.

Des que va començar la campanya de comunicació fa sis mesos, s'han generat més de 80 milions d'impactes en televisions nacionals, on es van mostrar un total de 315 casos d'empreses com a reconeixement al seu esforç i que podien inspirar als demés. Les iniciatives han aparegut en més de 1.200 notícies en mitjans de comunicació, s'han elaborat més de 1.400 continguts d'interès, i les diferents seccions de la pàgina web han estat vistes en més d'un milió i mig d'ocasions. Actualment, la iniciativa compta amb més d'11.000 seguidors a les xarxes socials, fet que ha permès que els continguts hagin arribat a més de 7,5 milions d'usuaris.

Més informació
L'optimisme de De Guindos sobre la recuperació econòmica
Liquiditat pandèmica: grans empreses i pimes
Avui et destaquem
El més llegit