L'hostaleria busca refer-se al HIP

El saló se celebra entre el 22 i el 24 de març a Madrid en una nova edició presencial amb l'objectiu de reconèixer la feina i contribuir a la recuperació del sector

Imatge d'arxiu d'una edició passada del HIP | Cedida Imatge d'arxiu d'una edició passada del HIP | Cedida

La fira de referència d'innovació en el sector de l'hostaleria, HIP (Horeca Professional Expo 2021), se celebrarà entre el 22 i el 24 de març a IFEMA, Madrid. L'esdeveniment busca aportar solucions per a la recuperació del sector i reconèixer la feina feta durant els mesos de pandèmia, ja que ha estat dels àmbits econòmics més afectats per la crisi de la covid-19.

Serà una edició presencial, que els organitzadors, Nebext, preveuen que es podrà celebrar sense cap mena de problema. "A finals de març tindrem una major mobilitat entre comunitats autònomes, fet que assegura la celebració del HIP amb les màximes garanties", ha explicat a través d'un comunicat el director de la fira, Manuel Bueno. La decisió de fer-la en format físic s'ha produït després de la millora de la situació de la panèmia al país durant les darreres setmanes i de mantenir reunions amb les empreses del sector.  

"L'hostaleria del nostre país ha lluitat cada dia per aixecar la persiana, mantenir els llocs de feina o contribuir amb els seus impostos, i és el moment que obtingui el seu reconeixement", ha indicat Bueno. De moment, 9.000 professionals s'han inscrit al HIP i més de 300 expositors han confirmat la seva assistència. Aquestes empreses presentaran solucions en l'àmbit de l'alimentació i les begudes, maquinària, equipament, interiorisme, mobiliari, parament, tecnologia, higiene, packaging, etc.

Entre els expositors destaquen companyies com Campofrío, Deloitte, El Tenedor, Fagor, Heineken, Pascual, Unilever Food Solutions, Danone, Makro, Estrella Damm o Gallina Blanca. Més de 400 experts oferiran xerrades. Entre els ponents més destacats hi ha el xef Ferran AdriàRaúl González, CEO de Barceló Hotels; Carlos Miró, director de desenvolupament d'Espanya i Portugal de Hilton; Simi Wang, directora global de vendes de Keenon Robotics; i Blanca Shen, CMO de Restaurant Brands Iberia -que inclou marques com Burger King, Popeyes i Tim Hortons-.   

Més informació
Les 10 peticions del comerç i la restauració per salvar llocs de feina
Iglús per esquivar la covid-19 als restaurants
Avui et destaquem
El més llegit