Un 'hub' català de màrqueting, mitjans i publicitat

El Barcelona Tech City i el Club Marketing Barcelona s'alien per convertir la capital catalana en espai de referència

Lluís Torra, presidente del Club Marketing Barcelona, y Miquel Martí, CEO del Barcelona Tech City, escenifican el acuerdo | Cedida Lluís Torra, presidente del Club Marketing Barcelona, y Miquel Martí, CEO del Barcelona Tech City, escenifican el acuerdo | Cedida

El Barcelona Tech City i el Club Marketing Barcelona han signat un acord de col·laboració per impulsar la capital catalana com a hub de màrqueting, mitjans i publicitat. Un dels objectius del conveni és establir vies de col·laboració que els permetin potenciar la capital catalana com un lloc clau en aquests aspectes.

Segons ha apuntat Miquel Martí, conseller delegat del Barcelona Tech City, la creació del hub donarà ales a un "sector clau per a la potenciació de la imatge de marca de Barcelona com a espai tecnològic i digital de referència". "A més, l'ecosistema emprenedor també es beneficiarà del valor i dels coneixements d'un sector fonamental en molts casos per a l'èxit dels negocis", ha afegit.

En la mateixa línia s'ha expressat Lluís Torra, president del Club Marketing Barcelona, que ha afirmat que per a l'associació "aquest acord amb Barcelona Tech City és un gran avenç per aconseguir que Barcelona sigui una capital de referència" en les noves tendències en màrqueting, mitjans i publicitat vinculades al sector emprenedor tecnològic.

Segons apunten les organitzacions, l'acord ha de servir per propiciar un diàleg fluid entre professionals de startups, scaleups i corporacions tecnològiques i professionals del sector del màrqueting i generar noves oportunitats de col·laboració. El Barcelona Tech City representa més de 1.000 empreses digitals i tecnològiques de la capital catalana. El Club Marketing Barcelona compta amb més de 850 professionals del sector.  

Més informació
El Club Marketing Barcelona es reforça
Barcelona Tech City crea un espai social al Palauet
Avui et destaquem
El més llegit