
El RACC ha posat en marxa un nou servei per reduir l’impacte econòmic de les factures de llum i gas amb l’objectiu d’ajudar a pagar menys per al consum energètic de la llar. Es tracta d’un servei totalment gratuït, sense permanència ni tràmits complexos.
El RACC des de 2001 incorpora l’assistència a la llar com a prestació gratuïta amb el carnet de soci
El nou servei analitza els consums de cada llar, identifica la millor tarifa disponible al mercat i gestiona el canvi de comercialitzadora en nom de la persona interessada. A més, de manera periòdica cada tres mesos, revisa les ofertes del mercat i, en cas que trobi una millor tarifa, avisa al client perquè continuï estalviant a llarg termini. El RACC vol donar resposta a una de les principals preocupacions de les famílies: l’increment constant del preu de l’energia i el seu impacte en l’economia domèstica.
El RACC aposta per la llar
El RACC, que des de 2001 incorpora l’assistència a la llar com a prestació gratuïta amb el carnet de soci, impulsa ara la seva aposta en aquest àmbit amb l’objectiu de consolidar-se com a referent en solucions integrals per a les famílies. El RACC també vol contribuir a millorar la qualitat de vida a casa, promovent entorns més segurs, sostenibles i connectats. Per això, ofereix una àmplia gamma de productes —com alarmes, internet, assegurances, energia i manteniment— i incorpora serveis avançats d’eficiència energètica que inclouen des d’auditories personalitzades fins a la instal·lació de panells solars, punts de recàrrega per a vehicles elèctrics o millores en les instal·lacions per optimitzar el consum.