El consell general de Turisme de Barcelona ha donat llum verda a un pressupost de 44,35 milions d’euros pel 2023, una xifra que representa un increment de dos milions respecte del finançament de l’any passat. El consorci impulsarà accions promocionals per captar mercats estratègics com el nord-americà, l’Orient Mitjà i el sud-est asiàtic.
Els responsables turístics preveuen un bon 2023, després que s’hagin obert totes les fronteres, un cop s’han deixat enrere les restriccions més dures de la pandèmia. En aquest sentit, encara s’està pendent de les mesures del govern xinès per controlar els rebrots del covid-19.
L’organisme utilitzarà 8 milions d’euros, procedents de les convocatòries de fons europeus, per la digitalització i la tecnificació de l’activitat turística. Turisme de Barcelona serà l’organisme encarregat d’impulsar i gestionar totes les campanyes de promoció per la Copa Amèrica de Vela.
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.