València, millor destinació nacional en turisme de reunions

La ciutat és premiada en la celebració de la Gala de Turisme de Negocis celebrada a Barcelona

Els representants de València recollint el premi | Ajuntament de València Els representants de València recollint el premi | Ajuntament de València

La ciutat de València ha sigut reconeguda com la millor destinació MICE (acrònim en anglés per al turisme de reunions, incentius, congressos i exposicions) nacional de 2018, amb un premi que ha sigut entregat durant la Gala de Turisme de Negocis, celebrada a Barcelona. Els premis Bussines Travel, impulsats per IBTA per tercer any consecutiu, tenen l'objectiu de reconéixer l'especialització i professionalitat dels serveis turístics dirigits al client corporatiu. Així, a més de la ciutat de València, han sigut guardonats Delta Airlines, Lufthansa, Singapur Airlines, la ciutat de Marrakech i Nautalia, entre altres.

La regidora de Turisme i presidenta de la Fundació Turisme València, Sandra Gómez, ha manifestat el seu "orgull per la rellevància que València està assumint en el segment MICE, tant a escala nacional com internacional, molt vinculat als valors de qualitat i de competitivitat". 

Per la seua part, el director de la Fundació Turisme València, Antoni Bernabé, ha destacat "la satisfacció que produeix rebre aquest reconeixement, un premi que atorguen els mateixos professionals del sector turístic MICE, que valoren l'esforç que s'està fent a València, a través de la Fundació Turisme València i de totes les empreses i seus que formen la Convention Bureau. Treballem conjuntament per a fer de València una destinació referent en aquest segment", ha asseverat Bernabé.

Aposta MICE

L'IBTA és la organització més grossa espanyola de viatges i reunions d'empresa, un segment que València treballa intensament a través del programa de producte València Convention Bureau de la Fundació Turisme València. Aquest programa té l'objectiu d'establir les línies d'actuació necessàries per a posicionar València com a destinació MICE principal, no solament a escala nacional sinó també internacional.

València aposta "fortament" pel turisme MICE, pel retorn tant econòmic com social que comporta per a la ciutat, la capacitat de despesa i el perfil del turista de reunions, així com el seu paper de prescriptor de destinació, segons Gómez i Bernabé.

Més informació
10 apps imprescindibles per als que viatgen per negocis
El saló del turisme de negocis aterra a Barcelona
Ciutats que busquen negocis
Avui et destaquem
El més llegit