Els amos de La Tagliatella es venen la seva part de Glovo per 76 milions

Delivery Hero compra el 7,5% de l'empresa d'entrega a domicili a AmRest

Dos repartidors de Glovo, en una imatge d'arxiu | iStock Dos repartidors de Glovo, en una imatge d'arxiu | iStock

La companyia propietària de La Tagliatella i Sushi Shop, AmRest, s'ha venut la participació que tenia de Glovo. En concret, comptava amb un 7,5% del capital social de l'empresa d'entrega a domicili, que Delivery Hero ha comprat per 76,15 milions d'euros. L'operació arriba en un moment complicat per a AmRest, que ha registrat pèrdues de 162,3 milions d'euros durant el primer semestre de l'any. 

El tancament de bars i restaurants durant el confinament i les restriccions i tancaments localitzats posteriors han tingut un impacte rellevant en els comptes d'AmRest, que en el mateix període de l'any passat havia guanyat 11 milions. Segons ha comunicat la firma a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV), la transacció està pendent de la verificació de les condicions habituals i de les específiques de Glovo. 

No és la primera vegada que AmRest i Glovo fan negocis juntes. L'any passat, l'empresa d'Oscar Pierre va comprar el 100% d'una app de menjar a domicili de Polònia per 30 milions d'euros, Pizza Portal. 

Més informació
Glovo compra una app de menjar a domicili del propietari de La Tagliatella
El propietari de La Tagliatella compra Sushi Shop
La Tagliatella entra en el consell d'administració de Glovo
Avui et destaquem
El més llegit