Areas amplia negoci a l'Amèrica del Sud

La firma catalana ha guanyat un contracte de 140 milions d'euros per operar a l'aeroport de Guadalajara (Mèxic)

Exterior de l'aeroport de Guadalajara | iStock Exterior de l'aeroport de Guadalajara | iStock

Areas evoluciona el seu negoci a l’Amèrica del Sud. La companyia alimentària ha guanyat un concurs de 140,2 milions d’euros per operar vuit establiments a l’aeroport de Guadalajara (Mèxic). La superfície total dels locals és de 1.000 metres quadrats. La concessió tindrà una durada de set anys i Areas té prevista una inversió de 4,6 milions d’euros per adaptar les instal·lacions. Carls Jr, Subway, KFC, Tacos Don Miguelón o Moshi Moshi són algunes de les marques que ocuparan els futurs establiments. “El nostre objectiu és seguir guanyant més concursos a la regió”, apunta Oscar Vela, CEO d’Areas. 

L’anunci arriba pocs dies després que el grup també hagi guanyat un contracte de 254 milions d’euros per gestionar els serveis de restauració d’una de les principals vies de circulació de la costa Est dels Estats Units, l’autopista West Virginia, amb un trànsit anual de 37 milions de vehicles.

L’any 2022, un total de 348 milions de persones van visitar alguns dels 1.900 establiments d’Areas repartits per Europa, Estats Units, Mèxic i Xile. Els principals àmbits d’actuació són aeroports, estacions de tren, àrees de servei, centres d’oci i espais firals. 

Més informació
Areas podrà comprar Autogrill amb condicions
Satisfacció a la Cambra de Barcelona per la recuperació de l’activitat a l’aeroport
Eva Valenzuela, nova directora de l'aeroport del Prat
Avui et destaquem
El més llegit