Brownie ha incrementat la seva presència al mercat francès amb l’obertura d’un segon establiment propi a París. L’establiment compta amb una superfície de 180 metres quadrats i s’ubicarà al barri de Le Marais, una de les principals zones turístiques de la capital francesa. L'obertura està prevista pel 18 de novembre i l'espai estarà orientat al públic jove.
Nascuda l’any 2006 a Barcelona, Brownie té una plantilla de 470 persones i 98 punts de venda per Europa i Amèrica Llatina. “El mercat francès és exigent i un gran referent dins l’àmbit de la moda, per tant, era necessari instal·lar-nos-hi per continuar creixent a Europa”, apunta Juan Morera, director de la marca.
Per dur aquesta operació a França, Brownie ha comptat amb l’assessorament d’ACCIÓ, a través de l’oficina de comerç i inversions que l’organisme de la Generalitat té a París. En paral·lel a França, la firma també ha reforçat els seus plans d’expansió cap als Països Baixos, Alemanya, Itàlia, Panamà o el Perú.
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.