Brownie reforça la seva presència a França

La marca de roba femenina ha obert la segona botiga a París

Brownie ha incrementat la seva presència al mercat francès amb l’obertura d’un segon establiment propi a París. L’establiment compta amb una superfície de 180 metres quadrats i s’ubicarà al barri de Le Marais, una de les principals zones turístiques de la capital francesa. L'obertura està prevista pel 18 de novembre i l'espai estarà orientat al públic jove.

Nascuda l’any 2006 a Barcelona, Brownie té una plantilla de 470 persones i 98 punts de venda per Europa i Amèrica Llatina. “El mercat francès és exigent i un gran referent dins l’àmbit de la moda, per tant, era necessari instal·lar-nos-hi per continuar creixent a Europa”, apunta Juan Morera, director de la marca. 

Per dur aquesta operació a França, Brownie ha comptat amb l’assessorament d’ACCIÓ, a través de l’oficina de comerç i inversions que l’organisme de la Generalitat té a París. En paral·lel a França, la firma també ha reforçat els seus plans d’expansió cap als Països Baixos, Alemanya, Itàlia, Panamà o el Perú. 

Més informació
L'empresariat reclama un sector públic eficient
Albert Castellanos, nou conseller delegat d'ACCIÓ
Acció capta de mitjana 1,6 milions d'euros d'inversió estrangera cada dia
Avui et destaquem
El més llegit