Brownie ha incrementat la seva presència al mercat francès amb l’obertura d’un segon establiment propi a París. L’establiment compta amb una superfície de 180 metres quadrats i s’ubicarà al barri de Le Marais, una de les principals zones turístiques de la capital francesa. L'obertura està prevista pel 18 de novembre i l'espai estarà orientat al públic jove.
Nascuda l’any 2006 a Barcelona, Brownie té una plantilla de 470 persones i 98 punts de venda per Europa i Amèrica Llatina. “El mercat francès és exigent i un gran referent dins l’àmbit de la moda, per tant, era necessari instal·lar-nos-hi per continuar creixent a Europa”, apunta Juan Morera, director de la marca.
Per dur aquesta operació a França, Brownie ha comptat amb l’assessorament d’ACCIÓ, a través de l’oficina de comerç i inversions que l’organisme de la Generalitat té a París. En paral·lel a França, la firma també ha reforçat els seus plans d’expansió cap als Països Baixos, Alemanya, Itàlia, Panamà o el Perú.
Subscriu-te de franc a VIA Empresa i rebràs al teu correu les nostres millors històries, reportatges i entrevistes, a més d’altres avantatges exclusius per a subscriptors.
Abans d'enviar-nos les teves dades llegeix la següent informació INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES Responsable del tractament: TOTMEDIA COMUNICACIÓ, S.L. Finalitat del tractament: Atendre les sol·licituds d'informació que els usuaris d'aquest formulari ens enviïn. Legitimació: Consentiment de l'interessat en enviar-nos el formulari amb les seves dades. Destinataris: El personal, la direcció de l'empesa i els prestadors de serveis necessaris per complir amb les nostres obligacions. No cedirem les seves dades a tercers. Drets que l'assisteixen: Té dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s'explica detalladament a la política de privacitat, dirigint-se a privacitat@totmedia.cat. Informació addicional: Per a més informació consultin la política de privacitat.