CaixaBank llança una ‘app’ pionera per convertir els mòbils en datàfons sense dispositiu addicional

Amb 'Smartphone TV', l'usuari podrà acceptar pagaments amb targeta de qualsevol quantitat des de dispositius mòbils amb 'contactless'

smartphone tv Caixabank smartphone tv Caixabank

CaixaBank llança la primera app que converteix un mòbil en un datàfon TPV (terminal de punt de venda). Sota el nom de Smartphone TPV, l'app permet acceptar pagaments amb targeta de qualsevol quantitat des de dispositius mòbils, de manera ràpida i senzilla, i sense necessitat de disposar d'un dispositiu addicional, com fins ara era necessari en serveis similars. L'aplicació de accepta pagaments contactless i els gestiona amb la mateixa seguretat que un TPV tradicional. És compatible amb targetes Visa i Mastercard i permet consultar en temps real l'històric de les operacions realitzades i el detall de cadascuna d'elles.

Amb aquesta solució, l'entitat ajuda a millorar l'experiència de compra dels clients, el que suposa un avantatge per a aquells negocis que necessiten mobilitat i flexibilitat en l'experiència de cobrament, com poden ser, per exemple, professionals que es desplacin a domicili per fer treballs, restaurants, comerços que realitzin repartiments, grans establiments, etc. Els comerços que vulguin convertir el seu telèfon en un terminal de pagament només han de descarregar l'aplicació Smartphone TPV al seu mòbil, ja disponible a la PlayStore de Google. L'app és compatible amb dispositius Android, siguin mòbils o tablets, sempre que tinguin versió 8 o superior del sistema operatiu i també NFC.

El llançament del nou servei suposarà reforçar el lideratge de CaixaBank en serveis a comerços, un sector en el qual l'entitat, a través de Comercia Global Payments, compta amb més de 645.000 TPV a comerços i una quota de negoci del 31,2%.

L'entitat compta amb més d'11 milions d'usuaris a la seva banca digital, la base de clients digitals més gran del sector financer a Espanya, i treballa cada dia per desenvolupar nous models que li permetin donar resposta a les demandes i necessitats dels seus clients i que acostin els productes, els serveis i la cultura financera a tots els ciutadans.

Més informació
CaixaBank lidera el negoci de la banca digital a Espanya
55 anys de banca cooperativa
Costos digitals ocults
Avui et destaquem
El més llegit