CaixaBank reforça les seves oficines mòbils

Amb aquest servei, l'entitat dona cobertura a més de 335.000 persones

Un 70% dels usuaris de CaixaBank té més de 70 anys | iStock Un 70% dels usuaris de CaixaBank té més de 70 anys | iStock

CaixaBank ha ampliat un 23% el servei financer que presta amb les seves oficines mòbils i està present, a l'arrencada de 2024, en un total de 783 poblacions en risc d'exclusió financera, enfront de les 636 localitats a les quals arribava a principis de 2023. CaixaBank disposa de prop de 4.000 oficines a tot l’Estat i té presència a més de 2.230 municipis a totes les províncies espanyoles. Un 70% dels usuaris té més de 70 anys, la qual cosa posa de manifest el compromís de CaixaBank amb el col·lectiu sènior. "El servei de les oficines mòbils posa de manifest el ferm compromís de CaixaBank amb la inclusió financera perquè volem estar a prop dels nostres clients també a les zones rurals", ha subratllat Gonzalo Gortázar.

El conseller delegat de CaixaBank ha destacat que "amb l'objectiu de retenir població en els petits municipis, els serveis financers són imprescindibles en poblacions l'economia de les quals depèn, en gran mesura, de l'agricultura i la ramaderia" i també ha posat en valor "l'atenció prestada en localitats en les quals la majoria dels clients pertanyen al col·lectiu sènior". CaixaBank presta servei amb les seves oficines mòbils en poblacions en les quals resideixen més de 335.000 persones. El servei d'ofimòbil permet als usuaris, siguin o no clients de l'entitat, realitzar les operacions bancàries més habituals, entre les quals destaquen retirar efectiu, fer ingressos i pagar rebuts i impostos en localitats sense oficina bancària o amb restriccions que limiten l'accés als serveis financers.

El banc compta amb un total de 21 oficines mòbils, 18 de les quals recorren més de 52.500 quilòmetres de mitjana al mes i presten servei en tretze províncies de sis comunitats autònomes: Àvila, Burgos, Lleó, Palència i Segòvia, a Castella i Lleó; Ciudad Real, Guadalajara i Toledo, a Castella-la Manxa; Castelló i València, a la Comunitat Valenciana; Granada, a Andalusia, la Comunitat de Madrid i La Rioja. A més, l'entitat té unes altres tres ofimòbils en reserva per atendre esdeveniments empresarials, culturals i esportius. Les oficines mòbils pretenen evitar l'exclusió financera de les zones rurals, a més de preservar la relació directa amb el client que resideix en aquest tipus d'entorns i mantenir l'aposta per l'economia d'aquests territoris.

Més informació
CaixaBank impulsa l'ús del vehicle elèctric
CaixaBank impulsa la seva estratègia de sostenibilitat
Un equip de CaixaBank de 100 persones desenvoluparà aplicacions amb IA generativa
Avui et destaquem
El més llegit