• Empresa
  • CaixaBank, millor entitat de banca privada a Europa en Big Data i IA

CaixaBank, millor entitat de banca privada a Europa en Big Data i IA

Els premis internacionals Wealth Tech Awards també han guardonat l'estratègia de comunicació i màrqueting digital de l'entitat

És la primera vegada que l'entitat rep dos guardons en un mateix any en els premis internacionals Wealth Tech Awards | Cedida
És la primera vegada que l'entitat rep dos guardons en un mateix any en els premis internacionals Wealth Tech Awards | Cedida
Redacción VIA Empresa
Barcelona
24 de Juny de 2022

CaixaBank ha rebut per primera vegada en la història dos guardons en un mateix any en els premis internacionals Wealth Tech Awards de la britànica Professional Wealth Management (PWM), la revista especialitzada en banca privada i gestió de patrimonis del Grup Financial Times. En aquesta edició, CaixaBank ha revalidat el títol de Millor Entitat de Banca Privada a Europa en Anàlisi de Big Data i Intel·ligència Artificial 2022, que ja va obtenir l’any 2021, i ha rebut a més el de Millor Entitat de Banca Privada a Europa en Comunicació i Màrqueting Digital 2022.

 

Els premis, que celebren enguany la seva cinquena edició, reconeixen les entitats de banca privada que destaquen per la seva excel·lència tecnològica, la seva innovació i la seva transformació digital. El jurat, format per professionals especialitzats en el sector, ha analitzat els productes i serveis d’entitats de banca privada de tot el món per destacar aquelles innovacions que més estan contribuint a impulsar el canvi en el sector.

En els darrers anys, l’entitat s’ha posicionat com a pionera en l’anàlisi de big data i la intel·ligència artificial per a la creació d'algorismes amb els quals dur a terme no sols una segmentació més adient dels seus clients de Banca Privada, sinó també una detecció precoç de patrons que indiquin que aquest client és demandant d'un servei especialitzat. D’aquesta manera, l’entitat ha incrementat el coneixement dels seus clients, permetent-li oferir una proposta de valor més personalitzada, amb un millor assessorament, més flexible i eficient.

 

En l’àmbit de la comunicació i màrqueting digital, el jurat ha valorat les noves eines de comunicació llançades per l’entitat en la seva aposta per oferir la millor experiència per als seus clients, tant per a aquells que prefereixen anar a les oficines físiques de l’entitat per parlar amb el seu gestor en persona, com aquells que demanden una més gran flexibilitat i comoditat a l'hora de relacionar-se i operar amb el seu banc.