Caixabank i Booking oferiran un estalvi del 4% en allotjaments als clients del banc

El cercador de viatges i l'entitat financera s'alien en el marc de la unitat de Global Customer Experience

CaixaBank repeteix com a banc sostenible CaixaBank repeteix com a banc sostenible

Caixabank i el cercador de viatges Booking s'han aliat per oferir als clients del banc un estalvi del 4% en el preu total de les reserves d'allotjaments si els reserven des de la web de CaixaBankNow, després del que l'entitat els retornarà l'import corresponent.

Segons ha informat el banc aquest divendres en un comunicat, l'aliança s'ha dissenyat en el marc de la unitat de Global Customer Experience i s'emmarca en els nous acords per aportar serveis i productes de valor afegit als clients de Caixabank.

El director general de Negoci de Caixabank, Juan Alcaraz, ha indicat que per al banc "és clau comptar amb els millors socis" i l'acord reforça la seva aposta per aportar valor afegit als seus clients.

De fet, entres les prioritats de l'entitat per aquest any hi ha optimitzar l'experiència dels clients, impulsar el desenvolupament d'aplicacions de 'big data' i identificar oportunitats de nous models de negoci.

Per la seva banda, el director sènior d'Associacions de Booking, Ripsy Bandourian, ha assenyalat que volen "arribar a nous clients i ajudar-los a connectar-se amb les experiències de viatge que busquen".

Avui et destaquem
El més llegit