CaixaBank entrega 29.200 regals a nens en situació de vulnerabilitat

La sisena edició del programa solidari 'L'arbre dels somnis' ha comptat amb la participació de 18.000 clients

El programa solidari ha comptat amb la participació de prop de 18.000 clients particulars i empleats del banc | iStock El programa solidari ha comptat amb la participació de prop de 18.000 clients particulars i empleats del banc | iStock

CaixaBank ha entregat 29.229 regals a nens en risc de vulnerabilitat a tot l’Estat, dins del programa solidari L’arbre dels somnis. Aquesta iniciativa solidària ha tancat la seva sisena edició amb un gran èxit de participació gràcies a clients i empleats de l'entitat, que han fet possible que cap nen es quedi sense el seu regal de Nadal. El programa ha comptat amb la participació de prop de 18.000 clients particulars i empleats del banc, 840 empreses i 354 entitats socials. Entre el 20 de novembre i el 15 de desembre, les oficines de CaixaBank van disposar de cartes escrites per nens de fins a 12 anys que es troben en situació de risc per diferents motius. Un 9% de les cartes procedeixen de nens d'entre 1 i 3 anys; un 21%, entre 4 i 6 anys; un 33%, entre 7 i 9 anys; i un 36% entre 10 i 12 anys. Per a moltes famílies aquest ha estat l'únic regal que han rebut per Nadal els més petits de la casa, gràcies a la cadena de solidaritat que es genera entre els clients de l'entitat.

En paral·lel, CaixaBank també ha ampliat un 23% el servei financer que presta amb les seves oficines mòbils i està present, a l'arrencada de 2024, en un total de 783 poblacions en risc d'exclusió financera, enfront de les 636 localitats a les quals arribava a principis de 2023. CaixaBank disposa de prop de 4.000 oficines a tot l’Estat i té presència a més de 2.230 municipis a totes les províncies espanyoles. Un 70% dels usuaris té més de 70 anys, la qual cosa posa de manifest el compromís de CaixaBank amb el col·lectiu sènior. "El servei de les oficines mòbils posa de manifest el ferm compromís de CaixaBank amb la inclusió financera perquè volem estar a prop dels nostres clients també a les zones rurals", ha subratllat Gonzalo Gortázar.

El conseller delegat de CaixaBank ha destacat que "amb l'objectiu de retenir població en els petits municipis, els serveis financers són imprescindibles en poblacions l'economia de les quals depèn, en gran mesura, de l'agricultura i la ramaderia" i també ha posat en valor "l'atenció prestada en localitats en les quals la majoria dels clients pertanyen al col·lectiu sènior". CaixaBank presta servei amb les seves oficines mòbils en poblacions en les quals resideixen més de 335.000 persones. El servei d'ofimòbil permet als usuaris, siguin o no clients de l'entitat, realitzar les operacions bancàries més habituals, entre les quals destaquen retirar efectiu, fer ingressos i pagar rebuts i impostos en localitats sense oficina bancària o amb restriccions que limiten l'accés als serveis financers.

Més informació
CaixaBank reforça les seves oficines mòbils
CaixaBank impulsa l'ús del vehicle elèctric
CaixaBank impulsa la seva estratègia de sostenibilitat
Avui et destaquem
El més llegit