Caprabo llança una iniciativa d’estalvi per a 1.800 productes, inclosos de proximitat

Al llarg d’aquest any Caprabo invertirà per sobre dels 23 milions d’euros en estalvi transferit als clients

Caprabo posa en marxa una nova iniciativa orientada a millorar la capacitat d’estalvi dels seus clients  | Cedida Caprabo posa en marxa una nova iniciativa orientada a millorar la capacitat d’estalvi dels seus clients | Cedida

Caprabo posa en marxa una nova iniciativa orientada a millorar la capacitat d’estalvi dels seus clients, amb la garantia de mantenir bons preus sempre al llarg de tot l’any. Suposa que aproximadament el 25% dels productes d’una botiga mitjana de Caprabo comptaran amb uns preus més competitius. Per a Caprabo, dir ‘Preus bons sempre’ és una promesa d’estalvi permanent i un compromís amb els seus clients, per la qual cosa realitzarà una revisió permanent dels preus per mantenir la seva implicació.

La iniciativa inclou més de 1.800 productes de totes les gammes, de les quals gairebé un 20% són productes de proximitat, entre ells fruites, hortalisses, carn, xarcuteria, fleca, lactis i begudes. Totes aquestes referències amb major competitivitat en preu estan senyalitzades en els lineals dels més de 300 supermercats Caprabo amb el cartell de  ́Preus bons sempre’, per a donar visibilitat i facilitar la compra de la cistella diària a preus competitius. 

La iniciativa inclou més de 1.800 productes de totes les gammes, de les quals gairebé un 20% són productes de proximitat

Jordi Lahiguera, director de Màrqueting i Desenvolupament de Negoci explica que “en els últims anys Caprabo ha posat en marxa diferents iniciatives destinades a maximitzar la capacitat d’estalvi dels seus clients. És una de les nostres principals prioritats. Aportar capacitat d’estalvi a les gammes de qualitat i varietat de Caprabo converteix la nostra proposta de valor en altament competitiva”.

Augmentar la capacitat d’estalvi en el centre de la gestió es la nova proposta de competitivitat en preu és part de l’estratègia que Caprabo duu a terme en els últims anys per maximitzar la capacitat d’estalvi dels seus clients. En el seu conjunt, al llarg d’aquest any, Caprabo invertirà per sobre dels 23 milions d’euros en estalvi transferit als clients.

Lahiguera (director de Màrqueting i Desenvolupament de Negoci de Caprabo): "En els últims anys Caprabo ha posat en marxa diferents iniciatives destinades a maximitzar la capacitat d’estalvi dels seus clients. És una de les nostres principals prioritats. Aportar capacitat d’estalvi a les gammes de qualitat i varietat de Caprabo converteix la nostra proposta de valor en altament competitiva”.

Més info: Caprabo consolida les 'Jornades Gastronòmiques de Productes de Proximitat'

Entre les iniciatives d’estalvi que té en marxa la companyia, s’inclou la del pla 2%, que consisteix a retornar el 2% de la despesa total que el client realitzi al mes, si realitza una despesa superior als 150€. És totalment gratuït i s’aplica a clients amb targeta adherits al pla. Altres iniciatives són cupons personalitzats, preus exclusius senyalitzats a botiga, descomptes directes de fins a un 70%, formats de compra 2x1, dia sense IVA i descomptes per a famílies nombroses, entre les més destacades.

 

Avui et destaquem
El més llegit