Caprabo factura 36 MEUR amb els productes de proximitat

La cadena té uan xarxa de 35 empreses i 300 petits productors

Imatge d'arxiu d'un supermercat de Caprabo| Europa Press Imatge d'arxiu d'un supermercat de Caprabo| Europa Press

Caprabo va tancar els comptes de l’any 2022 amb una facturació de 36 milions d’euros en el segment de productes de proximitat, una xifra que representa un creixement d'un 1% en comparació amb l'anterior balanç. Actualment, la cadena compta amb una xarxa de 35 empreses i 300 petits productors que comercialitzen més de 2.800 productes. 

La documentació facilitada per Caprabo destaca un increment d’un 36% en les vendes de carn, ous, caves, formatges i melmelades de proximitat, entre altres productes. “Estem reforçant les iniciatives que ajudin a potenciar el valor afegit del treball dels petits productors i cooperatives agràries de Catalunya”, apunta Fernando Tercero, directiu de la cadena. 

En aquest sentit, Tercero lamenta com el sector de proximitat “afronta dificultats en els processos de producció i una conjuntura inflacionista”. A finals del mes de març, Caprabo va anunciar la voluntat d’obrir una vintena de botigues, arreu de Catalunya, fins a finals d’any. La cadena té 300 supermercats i una plantilla de 6.000 persones.

Més informació
Caprabo obrirà 20 establiments a Catalunya
Caprabo suma 14 obertures
Caprabo promou una aliança contra el càncer de pell
Avui et destaquem
El més llegit