El DES2019 posa l'enfocament en el nou turista digital

Empreses com Iberia, Amadeus, Virgin, IHG i la IATA analitzen la transformació del sector i la irrupció de nous models de negoci

Imagen de una edición anterior del DES | Cedida
Imagen de una edición anterior del DES | Cedida

El turista digital serà un dels focus del DES2019, la trobada internacional sobre empresa digital que se celebrarà a Madrid del 21 al 23 de maig. En aquest sentit, l'últim dia de congrés tindrà lloc el Tourism & Hospitality Forum, que reunirà als principals agents, experts i companyies del sector turístic i hoteler per abordar els eixos de la transformació digital del sector i els seus principals desafiaments.

Així, companyies com Iberia, Amadeus, Virgin, IHG i la IATA analitzaran la transformació del sector, com adaptar-se als nous hàbits del turista digital i la irrupció de nous models de negoci, segons informen en un comunicat. I és que el blockchain, la intel·ligència artificial, la realitat virtual, la realitat augmentada i la geolocalización estan transformant el sector. Unes tecnologies que a més han potenciat l'aparició de nous actors i de nous models de negoci centrats en el client.

Més info: Grans empreses impulsen la innovació de les startups al DES

"El sector turístic està immers en una autèntica transformació que implica apalancarse a la tecnologia per afrontar els desafiaments culturals que implica el viatger del segle XXI. Un viatger permanentment connectat que exigeix una autèntica experiència, tant si viatja per plaure, com si ho fa per treball", destaca el Managing Director del DES, Lluís Altés.

Iberia de la mà de Francisco Javier Sanz Sánchez, director d'operacions de vol, i Arturo López Fernández, director d'operacions terrestres de la companyia, obriran aquest fòrum amb la ponència Què pot moure's més ràpid que un avió...? Digital Data. També participaran Lennard Dobravsky, director de market intelligence en Lufthtansa Innovation Hub, Philippe Garnier, vicepresident Third Party Distribution en IHG, Jussi Wackli, vicepresident d'Amadeus i Brian Garr, CIO de Virgin Voyages.

Més Informació
DES2019, més enllà del màrqueting
Les tecnologies en l'àmbit de la salut també seran protagonistes del DES2019
Una desena de bancs i empreses analitzaran els reptes del sector financer en el DES2019
Avui et destaquem
Comentaris