El director general de Vodafone a Catalunya, Albert Buxadé, deixarà la companyia després de 15 anys en el càrrec. Serà Laura Molist, que també té una llarga trajectòria en l'empresa, qui assumirà la nova responsabilitat a partir del proper divendres 28 de juny.
Molist ha destacat el treball realitzat per Buxadé en els seus 15 anys al capdavant de la territorial de Catalunya i ha destacat que es marca com a repte mantenir l'impuls "innovador" de la companyia i "seguir creixent". "Volem seguir sent els primers en innovació", ha assenyalat durant un acte en el qual precisament s'han donat detalls del llançament dels serveis comercials de 5G a Barcelona.
Abans de deixar Vodafone, Buxadé ha aconseguit les licitacions dels serveis de telecomunicacions de la Generalitat, el Parlament i la Diputació de Barcelona.