• Empresa
  • Ebro dobla els ingressos en un any amb les vendes concentrades a l'Estat

Ebro dobla els ingressos en un any amb les vendes concentrades a l'Estat

La companyia registra un resultat brut d'explotació d'1,7 milions d'euros fins al juny, amb un marge del 0,6%

Rafael Ruiz, president d'Ebro Ev Motors | Cedida
Rafael Ruiz, president d'Ebro Ev Motors | Cedida
Redacció VIA Empresa | ACN
Barcelona
28 d'Octubre de 2026 - 10:49
Act. 28 d'Octubre de 2026 - 10:50

L'automobilística Ebro Motors Group ha assolit uns ingressos de 309,7 milions d'euros durant la primera meitat del 2026, un 194,2% més en comparació amb els 105,3 milions del mateix període de l'any passat, segons ha informat aquest dimecres en un comunicat.

 

L'empresa va tancar el semestre amb un resultat brut d'explotació (ebitda) d'1,7 milions d'euros, equivalent a un marge del 0,6%. En l'àmbit comercial, Ebro va vendre 12.612 vehicles fins al juny, que corresponen en un 98% al mercat espanyol i un altre 2% a mercats internacionals. Per al tancament de l'any, Ebro vol vendre entre 26.000 i 29.000 unitats, que suposarien entre 650 i 700 milions d'euros d'ingressos, amb una xarxa comercial que quedi per sobre dels 110 punts de venda.

A escala internacional, la companyia ja té operacions comercials actives a Portugal i Bulgària, als quals se sumarà pròximament la presència a Croàcia i Eslovènia, després de diversos acords de distribució i importació formalitzats en tots dos mercats.

 

"La posada en marxa de la línia M1 a Barcelona i l'avenç a la nostra expansió internacional a Europa confirmen que disposem de l'impuls industrial i comercial necessari per complir els objectius marcats per a l'exercici", ha assegurat el president del grup, Rafael Ruiz.

Afegir VIA Empresa com a font preferida de Google de forma gratuïta  

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat  

 
Activar ara