Edit capta 250.000 euros per internacionalitzar-se a cinc països

La startup de disseny gràfic per a empreses pretén contractar professionals natius a Brasil, França, Alemanya, Itàlia i Rússia per arribar al públic local

David Rodríguez, CEO d'Edit.org | Cedida David Rodríguez, CEO d'Edit.org | Cedida

La startup Edit.org, que ofereix disseny gràfic fàcil a les empreses, ha tancat una ronda de finançament de 250.000 euros. Amb aquests diners, la companyia preveu internacionalitzar-se a cinc països, a més de crear nou contingut gràfic i invertir-ne una part en tecnologia. En concret, vol contractar professionals natius al Brasil, Itàlia, França, Alemanya i Rússia, per tal que elaborin continguts en la llengua pròpia i adaptats a les necessitats i tendències de cada zona. Actualment, els dissenys i serveis que ofereixen estan disponibles en castellà -per a les companyies espanyoles i de l'Amèrica Llatina- i en anglès -per mitjà del qual arriben a la resta del món, especialment als Estats Units-. 

Edit.org va guanyar el campus Seedrocket 2020, que li ha permès captar els diners de business angels de l'entorn de l'acceleradora Seedrocket i dels mateixos fundadors. L'empresa emergent es va crear el 2017 a mans de Daniel Rodríguez, el CEO; Ernesto Carballido, director de disseny; i Albert Argilés, director de màrqueting. 

El model de negoci es basa en un editor online gratuït amb funcionalitats i continguts prèmium, de pagament. Edit.org ofereix des de continguts per promocionar esdeveniments concrets, com el Black Friday, Halloween o Nadal, fins a dissenys de menús de restaurants, flyers, diplomes o miniatures de YouTube.     

Més info: Edit, el Photoshop per a ‘dummies’

La ronda de finançament arriba en plena segona onada de coronavirus. La primera onada de la pandèmia els va agafar quan negociaven precisament tancar la primera ronda i, segons explica l'empresa a través d'un comunicat, "el mercat de finançament es va paralitzar totalment". Tot i no aconseguir els diners, Edit.org ha crescut un 300% durant el confinament i els mesos següents, ja que han notat un augment de la demanda de continguts digitals. 

Després de participar a programes de preincubació i incubació a Barcelona Activa, l'empresa compta amb clients de pagament de més de 70 països i centenars de milers d'usuaris arreu del món. 

Més informació
Swipcar tanca una ronda amb Inveready
Housfy s'endinsa en el negoci del lloguer amb una ronda de 3 milions d'euros
Avui et destaquem
El més llegit